تماشا کنید: مسابقه‌ی درگ آلفارومئو جولیا QV با کادیلاک ATS-V و بی ام و M3

چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مسابقه‌ی درگ بین ۳ سدان اسپرت با پیشرانه‌های ۶ سیلندر مجهز به توربوشارژر برگزار می‌شود. ۳ دستگاه از بهترین سدان‌های موجود در بازار در این رقابت حضور دارند.
تبلیغات

بی‌ام‌و M3 در حال حاضر با رقبای بسیار قدرتمندی در رقابت است. این رقبا، سدان اسپرت جدید آلفارومئو جولیا Quadrifoglio و کادیلاک ATS-V، دو سدان تهاجمی و سریع با هندلینگ دلنشین در بازار خودروهای اسپرت ۴در هستند. خودروهای سدان اسپرت همچون ۳ خودروی مذکور، اغلب بر عملکرد در مسیرهای پر پیچ‌وخم در مقایسه با مسیر مستقیم تکیه دارند؛ اما حتماً می‌دانید که باطن شما می‌خواهد چه خودرویی در این مسابقه‌ی درگ برنده باشد.

نشریه‌ی موتوراسپرت فرانسه، ۳ خودروی اسپرت ATS-V، جولیا Quadrifoglio و M3 با پیکیج Competition را جهت برگزاری مسابقه‌ی طی مسافت یک کیلومتر از حالت سکون تدارک دیده است. این رقابت تقریباً عادلانه به نظر می‌رسد؛ زیرا همه‌ی خودروهای مذکور به جعبه‌دنده‌ی خودکار مجهز هستند. تنها تفاوت در نوع جعبه‌دنده‌ها، مربوط به بی‌ام‌و M3 است که از نوع دوکلاچه‌ی خودکار سود می‌برد.

کادیلاک ATS-V با ۴۶۴ اسب‌ بخار توان، قوی‌ترین خودرو بین این ۳ محسوب می‌شود؛ اما به سرعت از دو خودروی دیگر در رقابت عقب می‌افتد. با وجود اینکه توان خروجی بی‌ام‌و M3 پیکیج Competition از جولیا نیز کمتر است، اما کاملاً شانه به شانه با آن رقابت می‌کند. در نهایت آلفارومئو جولیا موفق به پیروزی در این مسابقه‌ی درگ می‌شود. آلفارومئو مسافت یک کیلومتر را در مدت زمان ۲۲ ثانیه طی می‌کند؛ درحالی‌که بی‌ام‌و و کادیلاک به ترتیب بعد از ۲۲.۲ و ۲۲.۸ ثانیه از خط پایان عبور می‌کنند.

به احتمال زیاد از اینکه مرسدس-AMG اC63S در این رقابت حضور ندارد تعجب کرده‌اید. اما نشریه‌ی موتوراسپرت فرانسه اذعان کرد که یک رقابت دیگر بین این ۴ خودرو برگزار شده است و C63S مسافت مذکور را در ۲۲.۱ ثانیه طی کرد. با این حال همچنان آلفارومئو پیروز این مسابقه محسوب می‌شود.

در پایان می‌توان نتیجه گرفت که این ۳ خودروی سدان اسپرت عملکرد قابل تحسینی در مسیرهای مستقیم ارائه می‌کنند و در مسیرهای پر پیچ و خم عملکردی عالی دارند.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم رقابت این ۳ خودرو را تماشا کنید.

 دانلود: 720p - 1080p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات