رانندگی دیوانه‌ وار با کامیونت آفرود ۸۵۰ اسب‌ بخاری در هاوانا

سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
این ویدیو چهارمین قسمت از مجموعه ی Recoil است که در آن بی جی بالدوین با کامیونت آفرود حرکات نمایشی در شهر هاوانا به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

ویدیوی‌های رانندگی کن بلاک که به مجموعه‌ی «جیمکانا» معروف است، باعث به وجود آمدن ویدیوهای مشابه بسیاری شده است؛ نمونه‌ای از آن‌ها، مجموعه‌ی Recoil است که توسط بی جی بالدوین راننده حرفه‌ای آفرود صورت گرفته است. بالدوین، راننده‌ی حرفه‌ای کامیونت‌های آفرود است و در مسابقاتی نظیر باجا ۱۰۰۰، مینت ۴۰۰ و مسابقات ترکیبی صخره نوردی و آفرود در صحرا که به نام «King Of Hammer» شرکت می‌کند؛ اما مجموعه‌ی Recoil، وی را همچون مجموعه‌ی جیمکانای کن بلاک، از سایر رانندگان متمایز می‌کند. این مجموعه بیشتر جهت نمایش توانمندی‌های بالدوین است، که وی چگونه قدرت عبور از موانع را با بالاترین سرعت ممکن در رقابت با زمان و رقبا دارد.

درحالی‌که از لحاظ فنی ستاره‌ی ویدیوی Reciol 4، بالدوین است؛ اما ستاره‌ی واقعی، کامیونت آفرود وی و خیابان‌های هاوانا در کشور کوبا است. کامیونت آفرود بالدوین، بر پایه‌ی تویوتا توندرا TRD پرو توسعه یافته است؛ اما در برخی قسمت‌های کناری، شاهد نشان‌هایی از نسخه‌ی عادی و جاده‌ای خودرو دیده می‌شود. کامیونت مسابقه‌ای دارای طراحی منحصربه‌فرد و مجهز به پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی، ساخته‌ی شرکت Kroyer Racing است. این پیشرانه قدرتی معادل ۸۵۰ اسب‌ بخار فراهم می‌کند و  مستقیماً به جعبه دنده‌ی سکوئنشال ۶ سرعته‌ی Albin می‌فرستد.

ویدیوی نمایشی BJ Baldwin

سیستم تعلیق جلو، از بازوهای دوبل جناغی ساخته شده که مجهز به جذب‌کننده‌ی شوک King است و باعث ایجاد ارتفاع ۶۶ سانتی‌متر می‌شود. در اکسل عقب نیز شاهد سیستم تعلیق ۴ اتصالی از نوع مثلثی هستیم که ارتفاع ۷۶ سانتی‌متری برای این قسمت به ارمغان می‌آورد. ترمزهای چهار چرخ دارای ۶ پیستون و ساخت Alcon هستند که وظیفه توقف کامل این کامیونت ۲۷۶۶ کیلوگرمی را در سریع‌ترین زمان و مسافت ممکن بر عهده دارند. چرخ‌های خودرو مجهز به رینگ‌های مسابقه‌ای Method هستند که لاستیک‌های Toyo با ابعاد ۳۹ در ۱۳.۵ سانتی‌متر بر آن‌ها سوار شده‌اند. این تایرها به بالدوین اجازه می‌دهند در مسیرهای خاکی و ناهموار به‌سرعت ۲۳۳ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

در این ویدیو، بالدوین کامیونت آفرود را در شهر هاوانا با سرعت می‌راند و حرکات نمایشی شامل پرش و دریفت انجام می‌دهد؛ به‌طور کلی شاهد حرکات جسورانه و آشفته هستیم. آنچه در این ویدیو دیوانه‌وار به نظر می‌رسد، سیستم تعلیق نرم خودرو است که به لطف آن، شاهد رانندگی نرم و قابل کنترل خودرو توسط بالدوین در مواجهه با موانع هستیم. همچنین به نظر می‌رسد ضربات و تکان‌ها به‌ندرت به راننده منتقل می‌شود؛ حتی در پرش ۵۸.۲ متری از ورودی کوچک اقیانوس، این‌گونه به نظر می‌رسد که بالدوین روی یک ابر نرم فرود می‌آید.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی آفرود و حرکات نمایشی بی جی بالدوین را تماشا کنید.

لینک دانلود: 720p - 360p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات