تست دریفت خودرو Air از کمپانی Lucid در مسیر برفی

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خودرو Air از کمپانی Lucid را در زمینی پوشیده از برف و در حال تست دریفت تماشا کنید.
تبلیغات

درحالی‌که کمپانی فارادی فیوچر به‌عنوان شرکتی نوپا در عرصه‌ی تولید خودروهای الکتریکی این روزها کمی دچار مشکل شده است، کمپانی Lucid Motors بی‌سروصدا در حال توسعه‌ی خودروی Air است که رقیبی جدی برای خودرو تسلا مدل S محسوب می‌شود.

خودرو Air متعلق به کمپانی Lucid که در اواخر سال گذشته با پوششی به‌صورت نمونه نشان داده شد، دارای عملکردی استثنائی با بازده‌ عالی و ظاهری مدرن و مجلل است. این خودرو اخیراً به‌منظور تست در شرایط آب و هوایی بد، در زمین برفی مورد استفاده قرار گرفته است.

در ویدیوی کوتاهی که از این تست تهیه شده است، مهارت‌های دریفت خودرو Air در امتداد جاده‌های پوشیده از برف نمایش داده می‌شود. در این ویدیو شاهد مناظر بی‌نظیری هستیم که از درون خودرو قابل مشاهده‌اند و به‌طور شگفت‌انگیزی از روبه‌روی راننده و سرنشین کناری راننده تا بالای سر آن‌ها به‌صورت یکپارچه امتداد می‌یابند. این دید عالی، به مدد سقف شیشه‌ای کروکی بزرگ به‌سبک هواپیماهای جنگنده پدید آمده است.

کمپانی Lucid برنامه دارد در سال ۲۰۱۸ خودروی Air را به همراه تمام سخت‌افزارهای مبتنی بر فناوری خودران عرضه کند. اقلام همراه آن شامل شش دوربین هستند که با سنسورهای رادار و لیدار کار می‌کنند. سپس خودروی مورد بحث با استفاده از نرم‌افزاری موسوم به Mobileye، ویژگی‌های خودران را در خودرو به‌راه می‌اندازد.

در خودرو Air دو موتور الکتریکی Lucid Air منجر به تولید توانی برابر با ۱۰۰۰ اسب‌ بخار شده‌اند و بسته به انتخاب مشتری، باطری ۱۰۰ کیلووات‌ ساعتی یا ۱۳۰ کیلووات‌ ساعتی نیروی این موتورها را تأمین می‌کند.

دانلود 360P | دانلود 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات