نمایش قدرت و توانایی های لامبورگینی اونتادور اس در تیزری جذاب

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لامبورگینی با انتشار ویدیویی جذاب، توانایی و قدرت مطلق اونتادور اس را نشان می‌دهد. این سوپراسپرت با تکنولوژی‌های جدیدی همراه است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

در مقاله‌ای که قبلاً در زومیت منتشر کردیم، اطلاعات فنی اونتادور اس و تصاویر مربوط به این خودروی سوپراسپرت به نمایش درآمد، اما حالا زمان آن فرا رسیده است تا اونتادور اس را در زیستگاه طبیعی خود بررسی کنیم.

با توجه به جزئیات ویدیوهای تبلیغاتی جدید اونتادور اِس، لامبورگینی از علاقه‌مندان به سوپراسپرت جدید این شرکت دعوت کرده است تا با این سوپراسپرت فراتر از توان خود رانندگی کنند و با حالت جدید «Ego» به رانندگی خود افتخار کنند؛ همچنین در این ویدیو جزئیاتی از بهبودهای آیرودینامیکی، سیستم چهارچرخ محرک تطبیق پذیر، سیستم تعلیق فعال و فرمان پذیری چهار چرخ منتشر شده است. سیستم فرمان پذیری چهار چرخ، برای اولین بار در خودروهای این شرکت و در اونتادور اس استفاده شده است.

در مقایسه‌ی با اونتادور معمولی، اونتادور اس به میزان ۳۹ اسب بخار قدرت بیشتری از پیشرانه‌ی ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر با تنفس طبیعی استخراج می‌کند، که در مجموع قدرتی معادل با ۷۳۰ اسب بخار و گشتاور ۶۹۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. تمامی این قدرت از طریق جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه، به چهار چرخ ارسال می‌شود.

با توجه به این قدرت بیشتر، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این سوپراسپرت ۲.۹ ثانیه است و در صورتی که فضای کافی برای ادامه‌ی شتاب‌گیری وجود داشته باشد، توانایی رسیدن به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوهای جذاب زیر دعوت می‌کنیم.

دانلود : 1080p - 720p

دانلود: 1080p - 720p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات