دریفت قهرمان رالی به خوبی کن بلاک است

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کارخانه‌ی فورد واقع در کشور رومانی ۴۰ سالگی سایت تولیدی خود در شهر کرایووا را جشن می‌گیرد.
تبلیغات

کن بلاک با ویدیوهای هیجان‌انگیز Gymkhana، توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است؛ ویدیوهایی که به نظر می‌رسد هر قسمت از آن‌ها دیوانه‌وارتر از قسمت قبل است. کارخانه‌ی فورد واقع در کشور رومانی به این موضوع توجه داشته و تصمیم گرفته است با ساخت ویدیویی مشابه، تولد چهل‌سالگی واحد تولیدی خود در شهر کرایووا را جشن بگیرد. برای انجام این کار، آن‌ها سیمونه تمپستینی، قهرمان دو دوره از رقابت‌های رالی را پشت فرمان خودروی رالی فورد فیستا R5 نشانده‌اند.

در این ویدیو به اندازه‌ای پرش‌ها و دریفت‌های هیجان‌انگیز  و تصاویر پخش آهسته به نمایش درمی‌آید که احتمالا تماشای آن باعث ترس کن بلاک شده است. ممکن است ویدیوی شرکت فورد به اندازه‌ی آخرین اثر کن بلاک با نام Gymkhana 9، شامل حرکات محیرالعقول نباشد؛ اما کار شرکت فورد رومانی در تهیه‌ی این ویدیوی هیجان‌انگیز قابل ستایش است.

خودروی رالی فورد فیستا R5 از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد که توان تولیدی آن ۲۹۵ اسب بخار است. تمام این توان به لطف وجود جعبه‌دنده‌ی ترتیبی پنج سرعته و دیفرانسیل‌های جلو و عقب Sadev به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. خودروی مذکور به سیستم تعلیق ارتقاءیافته‌ای شامل دمپرهای Reiger با مخزن خارجی و تنظیم سه‌حالته، مجهز شده است.

ویدیوهای سری‌ Gymkhana کن بلاک تاکنون میلیون‌ها بازدید داشته‌اند؛ درحالی‌که بازدید از ویدیوی کمپانی فورد نزدیک به ۱۰‌هزار بار بوده است؛ بنابراین نیاز به کمی حمایت از طرف شما دارد. شاید با پخش این ویدیو، میان کن بلاک و سیمونه تمپستینی رقابتی ایجاد شود که نتیجه‌ی آن می‌تواند ویدیوهای بیش‌تری از سری Gymkhana برای لذت بردن هر چه بیش‌تر ما باشد.

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات