تماشا کنید: بزرگترین گردهمایی ابرخودروها پاگانی

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گردهمایی خودرو‌های خاص و به‌ویژه سوپراسپرت‌ها، از جذاب‌ترین رویداد‌های دنیای خودرو است. حال شرکت پاگانی نیز با دعوت از برخی مشتریان خود اقدام به برگزاری گردهمایی بزرگی از خودرو‌های زوندا و هوایرا در ایتالیا کرده است. برای تماشای ویدیوی این گردهمایی، همراه زومیت باشید.
تبلیغات

پیش‌تر شاهد دعوت کونیخ‌زگ از مالکان خودرو‌های این شرکت برای ایجاد بزرگ‌ترین گردهمایی ابرخودرو‌های کونیخ‌زگ بودیم. حال شرکت مطرح خودروسازی پاگانی که زمینه‌ی فعالیت مشابهی با کونیخ‌زگ دارد و به تولید ابرخودروهای توانمند و بسیار گران‌قیمت می‌پردازد، اقدام به برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی خودرو‌های تولیدی خود کرده است.

پاگنی زوندا هوایرا

در گردهمایی پاگانی، ۱۹ دستگاه از خودروهای این برند حضور داشتند. این گردهمایی که هفته‌ی پیش برگزار شد، بیستمین نمونه در تاریخ شرکت پاگانی بود. این گردهمایی که حالا به صورت سالانه برگزار می‌شود، از شهر مودنا در ایتالیا آغاز شده و در نهایت به ونیز ختم می‌شود. ابرخودروهای پاگانی این مسیر را با عبور از مناظر طبیعی و جاده‌های فوق‌العاده‌ی ایتالیا طی می‌کنند.

با دعوت پاگانی از مشتریان، انواع مختلفی از مدل‌های هوایرا و زوندا را در این مراسم حضور داشتند. هوراچیو پاگانی موسس و مدیر عامل شرکت پاگانی نیز در این رویداد حضور داشت. در ادامه شما را به تماشای ویدئو گردهمایی بزرگ خودروهای پاگانی دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات