تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی ولوو با حضور زلاتان ابراهیموویچ

سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ولوو در جدید‌ترین تیزر تبلیغاتی خود برای استیشن V90، از زلاتان ابراهیموویچ بازیکن و کاپیتان مطرح تیم ملی فوتبال سوئد بهره برده است. برای تماشای این تیزر تبلیغاتی با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تیم ملی فوتبال سوئد هفته‌ی گذشته در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ با عملکردی ضعیف در مرحله‌ی گروهی، از این مسابقات کنار رفت. زلاتان ابراهیموویچ بازیکن مطرح فوتبال جهان و کاپیتان تیم ملی سوئد نیز پس از حذف از رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ از تیم ملی کشورش کناره‌گیری کرد.

زلاتان ابراهیموویچ

اگر تولید‌کننده‌ی خودرو در کشور سوئد باشید، بهترین راه را برای تبلیغ جدید‌ترین خودروی لوکس خود چه می‌دانید؟ ولوو از کاپیتان تیم ملی کشور خود برای این امر استفاده کرده است. ابراهیموویچ در این تیزر تبلیغاتی از استیشن واگن جدید و لوکس ولوو V90‌ استفاده می‌کند. این خودرو که نزدیک به ۵ ماه گذشته و با زبان طراحی جدید ولوو معرفی شد، نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. 

ولوو برای دوستداران محیط زیست نمونه‌ی هیبریدی V90 را با کد T8 و توان خروجی ۴۱۰ اسب بخار عرضه خواهد کرد که در کنار استفاده از سیستم چهارچرخ محرک، توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان ۵.۲ ثانیه دارد. نمونه‌ی بنزینی V90 که با کد T6‌ ارائه خواهد شد، از پیشرانه‌ی ۲ لیتری مجهز به سیستم‌های پرخوران بهره می‌برد که توان ۳۲۰ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. در نهایت نیز نمونه‌ی پایه‌ی V90 با کد T5 عرضه خواهد شد که از همان پیشرانه‌ی ۲ لیتری ولی بدون استفاده از هرگونه سیستم کمکی و پرخوران، بهره برده است که توانایی تولید ۲۵۴ اسب بخار را دارد.

زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ فوتبال خود را در دهه‌ی ۹۰ میلادی با تیم آژاکس آغاز کرد و تا کنون در تیم‌های آ‌ث‌ میلان‌، اینترمیلان، یوونتوس، بارسلونا، پاریس سنت ژرمن و اکنون منچستر یونایتد حضور داشته است. زلاتان در خصوص ویدیوی تبلیغاتی ولوو گفت:

ساخت این کلیپ تبلیغاتی برای من بسیار سخت بود. اما زمان آن رسیده که پیراهن خود را برای نسل بعدی کنار بگذارم. اکنون باید گذشته را کنار بگذارم و همانند ولوو فقط به آینده‌ی درخشان متمرکز بشوم.

در ادامه شما را به تماشای کلیپ تبلیغاتی ولوو با حضور زلاتان ابراهیموویچ دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

ولوو V90
ولوو V90
ولوو V90
ولوو V90
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات