تماشا کنید: غرش جذاب بوگاتی شیرون توجه هر فردی را به خود جلب می کند

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بوگاتی شیرون بدون شک مورد توجه‌ترین خودروی معرفی شده در سال ۲۰۱۶ است که به آرامی در حال ارسال به نمایندگی‌های سرتاسر جهان برای تحویل به مشتریان است. هنگام تحویل یک دستگاه شیرون در شهر موناکو، صدای غرش پیشرانه‌ی ۱۶ سیلندر این خودرو ضبط شده است که تماشای آن خالی از لطف نیست. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بوگاتی شیرون از پیشرانه‌ی عظیم ۱۶ سیلندر هشت لیتری و مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد که توانایی تولید ۱۵۰۰ اسب بخار را دارد. علاقه‌مندی در دنیای خودرو وجود ندارد که آرزوی رانندگی با این ابر خودرو را نداشته باشد. در حال حاضر هنوز شیرون به خریداران خود تحویل داده نشده است و تنها می‌توان آن را در نمایندگی‌های بوگاتی مشاهده کرد. 

اما اخیرا زمانی که یک دستگاه شیرون در حال انتقال به سمت نمایندگی بوگاتی در شهر موناکو بود، حضار آنجا امکان شنیدن غرش وحشیانه‌ی این ابرخودرو را داشتند. بوگاتی شیرون مورد نظر با رنگ مشکی بدنه و تودوزی آبی، بود.

بدون شک ابهت و چهره‌ی خشمگین شیرون نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. اما این تنها آغاز ماجرا است و در صورت غرش پیشرانه‌ی هشت لیتری این هیولا، قطعا با نگاه متعجب و گاه خوشحال افراد حاضر مواجه خواهید شد. اگر به دنیای ابرخودروها و به خصوص محصولات بوگاتی علاقه دارید، تماشای ویدیوی زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

لینک دانلود

نظر شما در رابطه با بوگاتی شیرون و پیشرانه‌ی قدرتمند آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات