تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی زیبای مرسدس بنز پیش از آغاز گرندپری موناکو

یک‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس بنز پیش از آغاز ششمین دوره از مسابقات فرمول یک در شهر موناکو فرانسه، اقدام به تولید و انتشار ویدیوی تبلیغات جذابی با حضور راننده‌‌های فرمول یک خود و شعار «بیا در آب و خشکی مسابقه بدهیم»، کرده است. برای تماشای این ویدیوی جذاب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مرسدس بنز کلیپ تبلیغاتی جدیدی با نمایش قایق‌های تفریحی لوکس و اسپرت خود را در کنار خودروی فرمول یک مرسدس بنز SL کانورتیبل، منتشر کرده است. غول خودروسازی آلمان این ویدیو را با تاکید بر توانایی‌های خود در تولید محصولات لوکس و اسپرت تهیه کرده است.

مرسدس بنز فرمول یک

لوئیس همیلتون قهرمان سه دوره مسابقات فرمول یک و نیکو رزبرگ صدرنشین فصل جاری، در ساحل موناکو پس از ملاقات با یکدیگر به رقابت در دریا با قایق‌های مرسدس بنز می‌پردازند. همیلتون با لباس مخصوص مسابقات خود و هدایت قایق Cigarette Racing 50 Marauder نشانگر رفتار این وسیله‌ی نقلیه است و در طرف مقابل نیکو رزبرگ با لباس متفاوت خود به هدایت قایق لوکس مرسدس بنز ARROW 460 Granturismo می‌پردازد.

مرسدس بنز فرمول یک

رقابت اصلی بین رانندگان مرسدس بنز امروز راس ساعت ۱۶:۳۰ در خیابان‌های موناکو انجام خواهد شد و این در حالی است که دنیل ریکیاردو راننده‌ی ردبول مسابقه را از مکان اول آغاز خواهد کرد. طی ۱۵ سال گذشته، ۱۰ نفر از فاتحان گرند‌پری رانندگانی بودند که مسابقه را از خط اول آغاز کرده‌ بودند و این موضوع می‌تواند نوید دومین قهرمانی پیاپی را به ردبول بدهد.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی تبلیغاتی Speed & Style مرسدس بنز دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات