تماشا کنید: نابود کردن موتورسیکلت های غیرقانونی در نیویورک

جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا پلیس شهر نیویورک در برخورد با متخلفان و وسایل نقلیه غیرقانونی، با کسی شوخی ندارد. نیروی پلیس این شهر پس از ضبط موتورسیکلت‌های غیرقانونی و جریمه‌ی مالکان ، اقدام به نابود کردن تمامی موتورسیکلت‌ها با بولدوزر می‌‌کند. برای تماشای این ویدیو، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پلیس نیویورک به صورت زنده عملیات نابود کردن ۷۰ موتورسیکلت و اسکوتر غیرقانونی را به نمایش گذاشت. پس از قرار دادن تمامی این موتورسیکلت‌ها در صف، دو بولدوزر از روی آن‌ها عبور کرد. رئیس پلیس نیویورک پیش از این اعلام کرده بود که نیروی پلیس تا کنون و در سال ۲۰۱۶ بیش از ۷۰۰ موتورسیکلت غیرقانونی را دستگیر کرده‌اند.

ویلیام براتون رئیس پلیس نیویورک پیش از آغاز عملیات انهدام این موتورسیکلت‌ها، به تمامی افرادی که از این دسته از وسایل نقلیه استفاده می‌کنند هشدار داد که در صورت اطلاع پلیس از آن‌ها، پس از جریمه، وسیله‌ی نقلیه‌ی آن‌ها نیز به سرنوشت مشابه نمونه‌های گذشته ختم خواهد شد. نیروی پلیس نیویورک حتی در این خصوص هشتگ UseItAndLoseIt# را نیز درست کرده است.

با این که پس از پخش این ویدیو بسیاری از مردم و رسانه‌ها به تمجید عملکرد مقتدر نیروی پلیس پرداخته‌اند، اما بسیاری دیگر این حرکت را نقد کرده و از آن به عنوان اسراف یاد کرده‌اند. نیروی پلیس نیز در پاسخ به این دسته انتقادها اعلام کرده است که تردد این دسته از وسایل نقلیه در نیویورک مجاز نیست و بازگرداندن آن‌ه به جاده‌ها امری اشتباه است. 

در ادامه شما را به تماشای نابودی موتورسیکلت‌ها و اسکوتر‌های غیرقانونی توسط نیروی پلیس نیویورک دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

موضوع وسایل نقلیه و به خصوص موتورسیکلت‌های غیرقانونی در تمامی کشور‌ها و هم‌چنین در ایران یکی از معضلات موجود است که برخورد سخت نیروی پلیس را می‌طلبد. امیدواریم با برخورد این‌چنینی نیروی انتظامی ایران نیز، این دسته از تخلفات کاهش یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات