تماشا کنید: تبلیغات جذاب پیشرانه اکوبوست فورد

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قدرت تبلیغات و ارائه‌ی محصول در دنیای امروز نقش بسیار مهمی دارد. فورد نیز در همین راستا با تبلیغ خلاقانه و جذاب پیشرانه‌های مطرح سری اکوبوست (Ecoboost) خود، سعی بر ترغیب بیشتر مشتریان به استفاده از آن‌ها است. در ادامه برای تماشای تیزر تبلیغاتی جدید فورد، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هاوربرد لکسوس دستگاهی بسیار جالب بود؛ اما این بار فورد اقدام به ساخت وسیله‌ای جذاب‌تر کرده است. پیرو سری تبلیغات "The Boost" ، فورد پیشرانه‌ی ۱ لیتری توربوشارژ شده EcoBoost را روی یک اسکیت برد سوار کرده است.

پیشرانه‌ی یک لیتری توربو شارژ شده اکوبوست، که در فورد فوکوس ۲۰۱۶ و فیستا به کار رفته است، یکی از توانا‌ترین و در عین حال پاک‌ترین پیشرانه‌‌های موجود بازار است. با این حال فورد باید تغییراتی در آن بوجود بیاورد تا برای شیرین‌کاری بر روی اسکیت برد مهیا شود. با افزایش فاصله‌ی عرضی دو چرخ عقب و افزایش طول اسکیت، این اسکیت برد آماده برای نصب یک پیشرانه‌ی ۱۲۳ اسب بخاری شده است. فورد از ستاره فیلم‌های اکشن، دولف لانگرن (Dolph Lundgren)، برای معرفی این پیشرانه در تبلیغات خود استفاده کرده است. با این وجود بدلکار این تیزر تبلیغاتی شجاعت زیادی دارد که اسکیت برد مجهز به پیشرانه‌ی EcoBoost را امتحان می‌کند. این اسکیت برد توانایی رسیدن به سرعتی سه رقمی را دارد؛ با این حال بدلکار سرعت خود را از ۹۶ کیلومتر بر ساعت فراتر نمی‌برد.

علاوه بر اسکیت برد، فورد پیشرانه‌ی EcoBoost خود را بر روی ماشین پرتاب‌کننده‌ی توپ‌های بیس‌بال که سرعتی بالغ بر ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت دارد امتحان می‌کند (ماشین‌های معمولی پرتاب‌کننده می‌توانند توپ را با سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت پرتاب کنند). لانگرن در مقابل ماشین ایستاده است و همان بدلکار سعی در ضربه زدن به توپ بیس‌بال فوق سریع را دارد. در نهایت، لانگرن نشان می‌دهد که اکوبوست یک مخلوط کن را به حرکت در می‌آورد؛ شخصیت منفی نسخه‌ی چهارم فیلم راکی ۴ بدین‌وسیله اقدام به خرد کردن میوه، نقره جات، چوب و یک مخلوط کن دیگر می‌کند.

در ادامه شما را به تماشای ویدیو‌های تبلیغاتی جذاب فورد دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

لینک دانلود

لینک دانلود

نظر شما در رابطه با تیزرهای تبلیغاتی فورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات