پیش فروش فوتون تونلند بنزینی و دیزل ایران خودرو با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز، یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزل و بنزینی را با قیمت قطعی ۸۵۸ و ۸۰۷ میلیون تومان ویژه عید سعید فطر آغاز کرد.
تبلیغات

موعد تحویل خودروهای فوتون دیزلی و بنزینی مونتاژ ایران‌خودرو، خرداد و تیر ۱۴۰۰ خواهد بود. این محصولات سال ۱۳۹۳ به ایران وارد شدند و تا سال ۱۳۹۸ روی خط تولید بودند. احتمالا نمونه‌های اختصاص‌یافته به پیش‌فروش  اردیبهشت ۱۴۰۰، پس از رفع کسری قطعات، برای تحویل به متقاضیان آماده شده‌اند.

مدل دیزلی فوتون تونلند، با مزیت‌هایی مثل سهمیه گازوئیل ویژه وانت و هزینه سوخت‌گیری پایین‌تر نسبت به خودروهای بنزینی، برای علاقه‌مندان پیکاپ‌های دو دیفرانسیل جذابیت دارد. این محصول، از پیشرانه تنفس طبیعی ۲٫۸ لیتر با قدرت ۱۶۴ اسب‌بخار و گشتاور  ۳۶۰ نیو‌تن‌متر استفاده می‌کند. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت فوتون تونلند دیزلی، حدود ۱۴ ثانیه و نهایت سرعت آن، ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت است. این محصول با جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی عرضه می‌شود و میانگین مصرف سوخت ۹ لیتر گازوئیل در صد کیلومتر دارد.

مدل بنزینی دارای پیشرانه توربوشارژ ۲ لیتر مجهز به اینترکولر با قدرت  ۲۰۰ اسب‌بخار و گشتاور  ۳۰۰ نیو‌تن‌متر است. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت فوتون تونلند دیزلی، حدود ۱۵ ثانیه و نهایت سرعت آن، ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت است. این محصول با جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی ساخت برند ژاپنی ایسین عرضه می‌شود و میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر بنزین در صد کیلومتر دارد.

خودرو

نقدی ٫ اقساط

پرداخت هنگام ثبت ‌نام (تومان)

زمان تحویل

پیکاپ بنزینی فوتون

نقدی

۸۰۷,۰۰۰,۰۰۰  

تیر ۱۴۰۰

پیکاپ بنزینی فوتون

اقساط

۲۸۲,۴۵۰,۰۰۰

مرداد و شهریور ۱۴۰۰

پیکاپ دیزلی فوتون

نقدی

۸۵۸,۰۰۰,۰۰۰  

خرداد ۱۴۰۰

پیکاپ دیزلی فوتون

اقساط

۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰  

خرداد و تیر ۱۴۰۰

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات