افزایش قیمت محصولات چری در پیش‌فروش جدید

یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در تازه‌ترین طرح فروش محصولات چری، کراس‌اورهای تیپ اکسلنت تیگو 5 و تیگو 7 به ترتیب ۱۱۰ میلیون تومان و ۱۴۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.
تبلیغات

افزایش ارزش دلار، تعرفه‌های گمرکی و اعمال ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، شرکت‌های واردکننده را مجبور به افزایش قیمت محصولات کرده است. صنایع خودروسازی مدیران که به‌عنوان نماینده‌ی رسمی چری چین در ایران شناخته می‌شود نیز در طرح پیش‌فروش نوروزی خود، قیمت جدیدی در نظر گرفته است.

تیگو 7 / tiggo 7

کراس‌اور سایز متوسط تیگو 7 که پیش از این با قیمتی در حدود ۱۲۷ میلیون تومان فروخته می‌شد، حالا گران‌ترین خودروی چینی در ایران است و ۱۴۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان قیمت دارد. این مدل، با پیش‌پرداخت ۷۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان و اقساط بلندمدت تا ۳۰ ماه نیز قابل خرید است؛ ضمن اینکه در حالت‌های مختلف، ۱۶ تا ۲۰ درصد کارمزد در نظر گرفته شده است. چری تیگو 7، از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند. این خودرو با کد SQRE4T15B، حدود ۱۴۴ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد که از دور موتور ۱۷۵۰ دور بر دقیقه، در اختیار خواهد بود. با توجه به گشتاور بالاتر در دور موتور پایین، می‌توان پیش‌بینی کرد که این نسخه از تیگو 7، در زمانی کمتر از ۱۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ درحالی‌که نهایت سرعت آن، ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت با میانگین مصرف سوخت ۶.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است.

چری تیگو ۵

کراس‌اور کامپکت تیگو 5 در ۲ تیپ لاکچری اسپرت و اکسلنت عرضه می‌شود که با تحویل فوری، به ترتیب ۱۰۴,۵۰۰,۰۰ تومان و ۱۰۹,۸۰۰,۰۰۰ قیمت‌گذاری شده است.  این مدل‌ها، با اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه و کارمزد صفر تا ۱۸ درصد فروخته می‌شوند. پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۲ لیتری به حجم دقیق ۱۹۷۱ سی‌سی برای این خودرو در نظر گرفته شده است که ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۸۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. دارندگان ایرانی، متوسط مصرف سوخت ۹.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برای تیگو 5 با پیشرانه‌ی ۲ لیتری گزارش کرده‌اند. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، بیش از ۱۳ ثانیه زمان لازم دارد و نهایت سرعت ۱۶۵ کیلومتر در ساعت ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات