شرایط فروش و قیمت پژو 508 اعلام شد؛ بروزرسانی: اعلام زمان پیش فروش

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش، شرایط فروش و قیمت نقدی سدان پژو 508 در مرحله‌ی اول عرضه و به تعداد بسیار محدود، اعلام شد.
تبلیغات

سدان ۵۰۸ یکی از محصولات جذاب پژو است که برای عرضه در بازار داخلی در نظر گرفته شده است. طبق اعلام مسئولان گروه ایکاپ، این خودرو همانند برادران کوچک‌تر خود در ایران مونتاژ نخواهد شد و به‌صورت وارداتی در بازار داخلی عرضه می‌شود. 

لحظاتی پیش و طبق بیانیه‌ی ایران‌خودرو، پژو ۵۰۸ به‌زودی و به‌صورت محدود به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو پژو که به جعبه‌دنده‌ی خودکار و پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری مجهز به توربوشارژر با توان خروجی ۱۶۵ اسب‌بخار مجهز شده، در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. طبق این اعلامیه، در این وهله، فروش تنها به‌صورت نقدی خواهد بود. در این طرح، بهای کارخانه پژو ۵۰۸ برابر ۱٬۵۸۷٬۳۰۷٬۳۴۱ ریال اعلام شده است که ۲۰۲٬۶۹۲٬۶۵۹ ریال پرداخت‌های الزامی و قانونی اعم از هزینه‌ی شماره‌گذاری، عوارض شهرداری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه‌ی شخص ثالث، پست و خدمات کارت هوشمند خودرو به آن افزوده خواهد شد. بدین ترتیب قیمت نهایی فروش نقدی پژو ۵۰۸ برابر با ۱۷۹ میلیون تومان خواهد بود.

پیش از این نیز مصطفی کریم‌خانی مدیر بازاریابی گروه صنعتی ایران‌خودرو، از قیمت ۱۶۵ تا ۱۸۵ میلیون تومانی پژو ۵۰۸ در زمان عرضه توسط شرکت سرمایه‌گذاری مشترک ایران‌خودرو و پژو (ایکاپ) خبر داده بود. زمان آغاز فروش پژو ۵۰۸ به نمایندگی‌های ایران‌خودرو، روز شنبه ۱۷ تیرماه خواهد بود و باتوجه به ظرفیت بسیار محدود عرضه‌ی این خودرو، حداکثر ظرفیت تعیین شده برای نمایندگی‌ها طی روز‌های شنبه و یکشنبه، ۱۷ و ۱۸ تیرماه، ۳ دستگاه خواهد بود.

نظر شما در رابطه با پژو ۵۰۸ چیست؟ آیا این خودرو در بازار داخلی با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان فروش خوبی را تجربه خواهد کرد؟

به‌روزرسانی:

گروه صنعتی ایران‌خودرو طی بخشنامه‌ای شرایط و زمان پیش‌فروش پژو ۵۰۸ خودکار GT Line مدل ۲۰۱۷ را اعلام کرد. این خودرو که به‌صورت وارداتی و CBU وارد کشور شده است؛ در رنگ‌های سفید مرواریدی، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری روشن متالیک، نقره‌ای متالیک و آبی کبود متالیک و با موعد تحویل ۲۰ روزه به مشتریان ارائه خواهد شد. این بخشنامه‌ از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۹ مردادماه ۱۳۹۶ فعال خواهد شد و تا پایان روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه یا تا زمان اتمام ظرفیت این خودرو، پیش‌فروش ادامه خواهد داشت.

قیمت قطعی و نهایی این خودرو ۱۸۵ میلیون تومان خواهد بود. این درحالی است که پیش از این مسئولان ایران‌خودرو اعلام کرده بودند که پژو ۵۰۸ در طرح فروش نقدی، با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان به متقاضیان تحویل خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از روز یکشنبه ۲۹ مردادماه، جهت ثبت‌نام این خودرو به وب‌سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ یا نمایندگی‌های مجاز ایکاپ در سراسر کشور مراجعه نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات