رنو کولئوس 2017 پیش فروش می‌شود

یک‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
خودروی شاسی بلند رنو کولئوس 2017 برای تحویل ۹۰ روزه توسط نماینده‌ی رسمی واردات رنو در ایران پیش فروش می‌شود.
تبلیغات

خودروی رنو کولئوس جدید یا همان رنو کولئوس 2017 توسط نگین خودرو، نماینده‌ی رسمی واردات رنو در ایران برای تحویل در بهار ۹۶ پیش فروش می‌شود. 

نگین خودرو در نمایشگاه خودرو تهران خودروی رنو کولئوس را رونمایی و اعلام کرد که این خودرو با قیمت ۱۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

هم‌اکنون این خودروی شاسی بلند برای تحویل ۹۰ روزه پیش‌فروش می‌شود. رنو کولئوس ۲۰۱۷ به‌صورت فول آپشن در بازار ایران عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان خودروی شاسی بلند رنو برای پیش‌خرید خودروی رنو کولئوس ۲۰۱۷ در ایران، باید مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت کنند. این پیش فروش با نرخ سود مشارکت ۱۶ درصد و تحویل ۹۰ روزه ارائه خواهد شد.

با توجه به نرخ سود مشارکت و زمان تحویل این خودرو، ۴ میلیون تومان سود مشارکت به خریداران تعلق می‌گیرد و برای پرداخت باقیمانده باید مبلغ ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنند. سود انصراف این پیش خرید ۱۴ درصد اعلام شده است.

رنو کولئوس ۲۰۱۷ با دو دیفرانسیل فعال و پیشرانه‌ی ۲۵۰۰ سی‌سی دارای ۴ سیلندر ارائه می‌شود. این خودرو قرار است با ضمانت ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتری نگین خودرو عرضه شود. در این پیش فروش، هر خودرو با یک کد ملی فروخته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات