قیمت و شرایط دریافت تاکسی آریو و هایس

سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قیمت و شرایط تحویل تاکسی آریو و هایس توسط اتحادیه‌ی تعاونی‌های سراسری تاکسیرانی کشور اعلام شد. بدین ترتیب برای دریافت تاکسی آریو ۶ میلیون تومان و برای دریافت تاکسی هایس (ون) ۳۵ میلیون تومان پیش پرداخت تعیین شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اتحادیه‌ی تعاونی‌های سراسری تاکسیرانی کشور برای تعویض تاکسی‌های فرسوده، تفاهم‌نامه‌ی همکاری با سایپا امضاء کرد تا بر اساس آن خودروهای آریو و هایس (ون) را با تسهیلات ارائه دهد.

شرایط دریافت تاکسی هایس (ون)

برای تحویل گرفتن خودروی تاکسی هایس، باید رانندگان به غیر از تحویل برگه‌ی اسقاط خودرو، مبلغ ۳۵ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت واریز کنند.

مابقی وجه نیز بصورت تسهیلات ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی یا ۷۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی با نرخ بهره ۱۸ درصد در طی ۴۸ ماه دریافت می‌شود. 

این خودرو محصول پارس خودرو بوده و در بازار با قیمت ۱۱۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت کارخانه‌ای هایس ۱۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

تاکسی هایس

شرایط دریافت تاکسی آریو

آریو همان Z300 زوتای چین است که در ایران توسط سایپا تولید شده و با نام آریو یا اس۳۰۰ (S300) به فروش می‌رسد. 

قیمت کارخانه‌ای آریو اتوماتیک ۵۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان است که در بازار نیز با قیمت ۵۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

آریو تاکسی با ۴ میلیون تومان تخفیف به دارندگان برگه‌ی اسقاط تاکسی فرسوده تحویل داده می‌شود. 

رانندگان دارای برگه‌ی اسقاط خودرو به مبلغ ۵ میلیون تومان، باید برای دریافت این خودرو مبلغ ۶ میلیون تومان پیش پرداخت واریز کنند.

در زمان تحویل خودرو نیز مبلغ ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود. بقیه مبلغ خودرو نیز با تسهیلات ۳۲ میلیون تومانی به صورت ۴۸ ماهه ۱۶ درصد، ۲۴ ماهه ۱۵ درصد و ۱۲ ماهه ۱۴ درصد دریافت می‌شود.

آریو تاکسی
آریو تاکسی

شرایط خودروی فرسوده

تاکسی‌های مورد نظر این طرح باید دو خاصیت زیر را داشته باشد:

  • تاکسی با حداقل ده سال (تاکسی‌های تولید ۱۳۸۵ و پایین‌تر)
  • سند مالکیت و پروانه تاکسیرانی معتبر

برای ثبت‌نام این خودروها باید به اتحادیه‌ی تعاونی‌های سراسری تاکسیرانی کشور به آدرس taxiholding.ir مراجعه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات