جزئیات مدل‌های ماکان کراس اور، 911، باکستر و کیمن پورشه فاش شد

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پورشه بزودی مدل جدید ماکان خود را با موتور ۳.۶ لیتری V6 در نمایشگاه لس آنجلس معرفی خواهد کرد. دوقلوهای باکستر و کیمن بزودی تکنولوژی GTS را با کارایی بهتر تکرار خواهند کرد.
تبلیغات

پیش از این چندین اسلاید که ادعا می‌شد مربوط به جلسه‌ی یک بازاریاب پورشه بوده‌، توسط سایت Jalopnik منتشر شده بود. تصاویر بی‌کیفیت انواع مدل و نقشه‌های رسمی پورشه برای ماکان ۲۰۱۵ کراس اور و همچنین مدل‌‌های ۹۱۱، باکستر و کیمن جدید را نمایان می‌کند. این مدل‌ها بدین شرح می‌باشند:

ماکان با دو مدل موتور V6 توربوشارژ خواهد آمد. مدل ساده‌تر، در حال حاضر ماکان S، یک موتور دوقلوی توربوشارژ‌ ۳ لیتری V6 همانند پانامرا ۲۰۱۴ دارد. جالب توجه است که بنا به گزارش سایت Jalopnik، اسلاید‌های بازاریاب حاکی از آنند که مدل اسپرت‌تر ماکان توربو که به بازار خواهد آمد دارای یک موتور دوقلوی توربوشارژ ۳.۶ لیتری V6 خواهد بود. ما این اخبار را بدین جهت جالب توجه می‌دانیم که موتور دوقلوی توربوشارژ ۳.۶ لیتری V6 درحال حاضر در حوزه‌ی کاری پورشه وجود ندارد. جدا از این‌ها، ماکان در قالب یک محصول در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس امسال حضور خواهد داشت.

در انواع مدل جدید پیش رو، دوقلو‌های باکستر و کیمن بزودی تکنولوژی GTS را با کارایی بهتر تکرار خواهند کرد. به یاد داریم که تکنولوژی GTS (قدرت اسب بخار بیشتر نسبت به موتور‌های مدل S معمولی به همراه هندلینگ و ظاهر بهبود یافته) در پانامرا، کیمن و نسل قبلی ۹۱۱ بکار گرفته‌ شده‌ بود. احتمالا این تکنولوژی در نسل فعلی ۹۱۱ هم مانند قبل بکار گرفته خواهد شد. همچنین بر خلاف انتظار، جلسه بازاریاب نشان داد که مدل ۹۱۱ تارگا بزودی عرضه خواهد شد. این مدل حالتی از پنل خودکار سقف را ارائه می کند که آن‌ را به یک ماشین نیمه کانورتیبل تبدیل خواهد کرد. شکل بدنه تارگا از زمان معرفی اولین ۹۱۱ در سال ۱۹۶۰ یک شکل بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات