فراری از همکاری با شرکت هارمن برای ارائه سیستم اطلاعات و سرگرمی در خودروهای جاده‌ای و پیست خبر داد

یک‌شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
فناوری Ready Upgrade هارمن
تیم مسابقات اتومبیل‌رانی اسکودریا فراری از همکاری چند‌ساله‌ی خود با هارمن اتوموتیو به‌عنوان شریک تیمی برای تیم فرمول ۱ خبر داد.
تبلیغات

هارمن، شرکت زیرمجموعه‌ی سامسونگ‌الکترونیکس، مجموعه‌ای از فناوری‌های درون‌خودرویی را با نام تجاری «Ready» در نمایشگاه CES 2023 رونمایی کرد. این هفته نیز شرکت خودروسازی هارمن تأیید کرد که جدیدترین شریک این شرکت برای فناوری Ready Upgrade، برندی نیست جز سوپراسپرت ایتالیایی فراری.

به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، همکاری چندجانبه‌ی جدید هارمن با فراری تجربه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فناوری Ready Upgrade را در داخل کابین خودروهای این برند ایتالیایی به‌ارمغان می‌آورد. Ready Upgrade به مشتریان فراری این امکان را می‌دهد که ویژگی‌ها و خدمات را در هر زمان مشابه گوشی‌های هوشمند، به‌روزرسانی و شخصی‌سازی کنند.

با هوشمندترشدن خودروها و جدایی‌ناپذیری آن‌ها با فناوری‌های موبایل، خودروسازان برای حفظ جدیدترین تغییرات و ویژگی‌های امنیتی با مشکلاتی مواجه می‌شوند. فناوری Ready Upgrade هارمن مجموعه‌ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نوآورانه است که به‌روزرسانی‌های مکرر و کارآمد رابط داخل خودرو را امکان‌پذیر می‌کند.

هارمن به‌عنوان شریک انحصاری فراری به مسابقات فرمول ۱ می‌آید

هارمن علاوه‌بر فراهم‌کردن امکان تجربه‌ی درون‌خودرویی قابل‌ارتقا برای خودروهای جاده‌ای فراری، اعلام کرد که در‌حال‌حاضر، شریک In-Cabin Experience تیم مسابقات اتومبیل‌رانی اسکودریا فراری (Scuderia Ferrari) است.

هارمن شریک انحصاری In-Cabin Experience برای تیم فرمول ۱ فراری از فصل ۲۰۲۳ خواهد بود. بااین‌حال، این دو شرکت درباره‌ی میزان این همکاری توضیحی نداده‌اند. مشخص نیست که Harman Automotive حامی مالی خواهد بود یا فناوری‌هایی را ارائه خواهد کرد که In-Cabin Experience Team در طول فصل ۲۰۲۳ فرمول ۱ استفاده می‌کند.

باوجوداین، این همکاری نقطه‌ی عطف مهمی برای سامسونگ محسوب می‌شود و به‌گفته‌ی مدیرعامل فراری، بندیتو ویگنا، مشارکت این دو برند مشهور مرزهای فناوری را گرد‌هم می‌آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات