پورشه رنگ‌های بیشتری را برای Paint to Sample ارائه می‌کند

سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
پورشه علاوه‌بر ارائه‌ی بیش از ۱۶۰ رنگ مختلف برای سرویس Paint to Sample خود، امکان انتخاب رنگ‌های سفارشی را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.
تبلیغات

پورشه در پاسخ به تقاضای مشتریان، سرویس Paint to Sample خود را گسترش می‌دهد. سرویس Paint to Sample پورشه برای مشتریان این امکان را فراهم می‌کند تا خودرو‌های خود را با رنگ‌آمیزی منحصر‌به‌فرد متمایز کنند. این شرکت تعداد کل رنگ‌های پیشنهادی خود را به بیش از ۱۶۰ رنگ مختلف افزایش داده و امکان سفارشی‌سازی رنگ‌های دیگر را نیز فراهم کرده است.

به‌گزارش cnet، این خودروساز دوشنبه ۲۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۸ آذر ۱۴۰۰) اعلام کرد که امکان استفاده از سرویس Paint to Sample از امروز برای تمام خودروهای خط‌تولید پورشه از‌جمله کاین و تایکان وجود خواهد داشت. این امکان در راستای گسترش کارخانه اصلی این برند در Zuffenhausen، محل تولید مدل‌های 718، 911 و تایکان، فراهم شده است.

تا پیش‌از‌این، ظرفیت تولید خودرو با رنگ سفارشی این کارخانه روزانه ۵ دستگاه 911 بود؛ اما حالا امکان تولید ۲۰ دستگاه از این مدل با رنگ‌های سفارشی فراهم شده است. ظرفیت تولید خودرو‌های چهاردر پورشه با رنگ سفارشی نیز روزانه چهار دستگاه است که این ظرفیت نیز به‌زودی برای مدل تایکان افزایش خواهد یافت. گفتنی است انتخاب رنگ سفارشی و استفاده از سرویس Paint to Sample تأخیری در مدت زمان فرایند تولید ایجاد نمی‌کند.

تقریبا تمام رنگ‌هایی که در سرویس Paint to Sample اضافه شده‌اند، از طیف رنگ‌های قدیمی خودرو‌های پورشه الهام گرفته شده‌اند. برخی از آن‌ها قابل‌استفاده در تمام خطوط تولید هستند و برخی دیگر مانند یاقوتی یا سبز اسیدی را تنها در خط‌تولید مدل‌های خاصی می‌توان سفارش داد.

مدل‌های 911 و 718 با بیش از صد رنگ مختلف، بیشترین امکان انتخاب رنگ را دارند. بعد از این دو مدل، برای تایکان ۶۵ رنگ و برای کاین و ماکان و پانامرا بیش از ۵۰ رنگ برای انتخاب وجود دارد. استفاده از سرویس Paint to Sample برای اکثر مدل‌ها پورشه ۱۱،۴۳۰ دلار هزینه دارد که این رقم برای برای خودرو‌های GT‌ و 911 توربو به ۱۲،۸۳۰ دلار افزایش پیدا می‌کند.

porsche-paint-to-sample-colors

پورشه علاوه‌بر این سرویس، سرویس Paint to Sample پلاس را ارائه می‌کند که امکان درخواست رنگ‌های سفارشی خارج از پلت رنگی پورشه را فراهم می‌کند. سرویس Paint to Sample پلاس برای همه‌ی مدل‌های خودرو‌های پورشه به‌جز کاین موجود است.

برای اطمینان از امکان تولید خودرویی با رنگ دلخواهتان، کافی است تا نمونه‌ای از آن رنگ را برای پورشه ارسال کنید. تست امکان‌سنجی هر رنگ ممکن است حداکثر ۱۱ ماه طول بکشد و در‌صورتی‌که پورشه نتواند رنگ مدنظر شما را تولید کند، هزینه‌‌ی دریافتی بابت این تست را برمی‌گرداند.

با‌‌توجه‌‌به اینکه هزینه‌ی استفاده از Paint to Sample پلاس برای خودرو‌های معمولی ۲۲،۸۶۰ دلار و برای مدل‌های GT و 911 توربو ۲۵،۶۶۰ دلار تخمین زده شده ‌است، این برگرداندن هزینه حرکتی شایسته محسوب می‌شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی رنگ‌های سرویس Paint to Sample پورشه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات