میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی شد

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
طراحی مدل پلاگین هیبرید خودروی شاسی‌بلند میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ معرفی شد و پس از مراسم رونمایی رسمی در آینده نزدیک، فروش آن در ایالات متحده در نیمه دوم سال آینده آغاز خواهد شد.
تبلیغات

میتسوبیشی آخرین نسل شاسیبلند اوتلندر (Outlander) را در ماه فوریه معرفی کرد؛ اما در اقدامی شگفت‌انگیز، چند روز پیش تصمیم گرفت از نسخه‌ی به‌روزشده مدل قبلی پلاگین هیبرید (PHEV) این خودرو رونمایی کند. به گزارش موتوروان، تقریباً زمان آن رسیده است که مدل برقی نسل بعدی را به‌طور کامل کشف کنیم؛ زیرا رونمایی رسمی و اولین نمایش جهانی آن در ۲۸ اکتبر انجام می‌شود. در همین حال، میتسوبیشی تصاویری آشکار از اقتصادی‌ترین نسخه‌ی اوتلندر به اشتراک گذاشته است.

شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Outlander PHEV

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، چیز زیادی وجود ندارد که نسخه‌ی پلاگین هیبرید میتسوبیشی را از مدل معمولی بنزینی متمایز کند؛ زیرا این دو تقریباً یکسان به نظر می‌رسند. بله، تنها یک درپوش سوخت اضافه برای درگاه شارژ و همچنین نشان «Plug-In Hybrid EV» روی درهای جلو و در عقب وجود دارد. به غیر از این، نسخه‌ی جدید دقیقا همان تصویر تلخ از اوتلندر ۲۰۲۲ است که پیش‌تر مشاهده کردیم و تنها استثنای آن سقف سیاه نسخه‌ی PHEV است.

همان داستان در داخل کابین تکرار می‌شود که در آن فقط نمایشگر دیجیتال جلوداشبورد با نمایش بخش اختصاصی برای پیشرانه PHEV که مقدار شارژ باتری را نشان می‌دهد، کمی متفاوت است. کابین علاوه بر بهبود کیفیت مواد و سطح فناوری، مزیت ارائه طرح سه‌ردیفه را دارد که قبلاً با مدل پلاگین هیبریدی در دسترس نبود.

مشخصات فنی خودرو هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما میتسوبیشی تأیید کرده که به مدل پلاگین هیبرید اوتلندر قدرت بیشتر و بسته باتری بزرگ‌تر برای افزایش ظرفیت پیمایش الکتریکی داده است. شایعه‌ای از امکان تولید نسخه‌ی عملکرد‌محور، اسپرت و تیون‌شده وجود دارد که بخش تیونینگ داخلی «Ralliart» این شرکت را برای تولید نسخه‌ای قدرتمندتر بازمی‌گرداند و حتی مدل اولوشن (Evolution) را باز دیگر زنده می‌کند.

پس از اولین نمایش رسمی خود در اواخر ماه جاری میلادی، میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید تا اواسط دسامبر در ژاپن به فروش می‌رسد و سپس در نیمه دوم سال آینده وارد بازار ایالات متحده خواهد شد. نسخه‌ی برقی این خودروی شاسی‌بلند با امکان انتخاب ۱۰ رنگ بیرونی از جمله رنگ جدید «Black Diamond» و رینگ‌های بزرگ ۲۰ اینچی دو رنگ و مشترک با امکانات مدل بنزینی در دسترس خواهد بود.

شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Outlander PHEV
کابین میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Outlander PHEV
نمای جلو میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Outlander PHEV
نمای عقب میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید / 2022 Mitsubishi Outlander PHEV
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات