نسخه ویژه‌ی بنتلی فلاینگ اسپور اودیسین با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی شد

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین سدان پلاگین هیبرید بنتلی با نام فلاینگ اسپور اودیسین ساخته می‌شود. این خودرو سوپرلوکس، ۵۳۶ اسب بخار قدرت دارد و حدود ۴ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
تبلیغات

بعد از تولید موفق بنتلی بنتایگا با پیشرانه پلاگین هیبرید، فلاینگ اسپور هم از سال ۲۰۲۲ مجهز به این فناوری خواهد شد. سدان جدید بنتلی علاوه بر پیشرانه مدرن و کم‌مصرف، طراحی الهام‌گرفته از مدل مفهومی EXP 100 GT ارائه خواهد کرد. رنگ ویژه برای فلاینگ اسپور اودیسن، ترکیبی خاص از برنز و طلایی خواهد بود که همراه چرخ‌های ۲۱ اینچ عرضه می‌شود.

در فضای داخلی، چوب بلوط به ضخامت ۰٫۱ میلی‌متر وجود دارد. برای این ادوات ۹۰ درصد کمتر از نمونه‌های مشابه، مواد شیمیایی جلادهنده استفاده شده است تا ظاهر طبیعی‌تری داشته باشند. حتی سقف خودرو پوشش چرم دارد و خریدار می‌تواند برای چرم صندلی‌ها ۷ رنگ مختلف سفارش دهد. 

نمای داخلی Bentley Flying Spur Odyssean بنتلی فلاینگ اسپر هیبرید
نمای اصلی Bentley Flying Spur Odyssean بنتلی فلاینگ اسپر هیبرید
نمای پشت Bentley Flying Spur Odyssean بنتلی فلاینگ اسپر هیبرید
نمای چرخ  Bentley Flying Spur Odyssean بنتلی فلاینگ اسپر هیبرید
چراغ و اگزوز  Bentley Flying Spur Odyssean بنتلی فلاینگ اسپر هیبرید
نمای داخلی Bentley Flying Spur Odyssean بنتلی فلاینگ اسپر هیبرید
نمای صندلی  Bentley Flying Spur Odyssean بنتلی فلاینگ اسپر هیبرید
نمای تودری  Bentley Flying Spur Odyssean بنتلی فلاینگ اسپر هیبرید
نمای  رکاب Bentley Flying Spur Odyssean بنتلی فلاینگ اسپر هیبرید

فراتر از تزئینات چشم‌نواز، پیشرانه پلاگین هیبرید فلاینگ اسپور اودیسن برای مخاطب جذاب خواهد بود. محرک بنزینی ۲٫۶ لیتری ۶ سیلندر همراه موتور برقی، ۵۳۶ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند تا سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۴٫۱ ثانیه و نهایت سرعت ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت فراهم شود. این سدان لوکس در حالت تمام برقی، ۴۰ کیلومتر حرکت می‌کند؛ اما زمانی که باتری‌ها و باک بنزین تکمیل باشند، شعاع حرکتی ۷۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

قیمت نهایی و تیراژ تولید فلاینگ اسپور اودیسین اعلام نشده است. مدل استاندارد بنتلی فلاینگ اسپور در بازار جهانی، آستانه قیمت ۲۰۰ هزار دلار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات