آئودی RS6 آوانت تیونینگ MTM با قدرت ۱۰۰۱ اسب‌بخار

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
MTM به‌تازگی آئودی RS6 را تقویت کرده و قدرت پیشرانه آن را به ۱۰۰۱ اسب‌بخار رسانده است. سرعت‌گیری صفر تا صد این خودرو کیلومتربرساعت ۲٫۹ ثانیه و نهایت سرعتش ۳۵۰ کیلومتربرساعت است.
تبلیغات

شرکت MTM سال ۱۹۸۵ با هدف تقویت و بهینه‌سازی خودرو در آلمان تأسیس شد. عمده محصولات این مجموعه براساس تولیدات آئودی عرضه می‌شوند تا MTM مشابه ABT، یکی از شرکت‌های تیونینگ برتر برای خودروهای آئودی باشد.

حدود یک سال پیش، این شرکت RS6 آوانت را تقویت و بهینه‌سازی کرد. خودرو مذکور به درخواست مشتری می‌تواند چهار مرحله افزایش قدرت و گشتاور داشته باشد: ۱ز ۷۸۷ تا ۱۰۰۱ اسب‌بخار. در بالاترین سطح، گشتاور پیشرانه به ۱۲۵۰ نیوتن‌متر می‌رسد؛ درحالی‌که قدرت و گشتاور مدل استاندارد به‌ترتیب ۵۹۱ اسب‌بخار و ۸۰۰ نیوتن‌متر است.

بنابر ادعای شرکت سازنده، آئودی RS6 تیونینگ MTM می‌تواند ۲٫۹ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتربرساعت برسد و نهایت سرعت ۳۵۰ کیلومتربرساعت داشته باشد. همچنین، زمان سرعت‌گیری صفر تا دویست کیلومتربرساعت و صد تا دویست کیلومتربرساعت این خودرو به‌ترتیب در ۸٫۲ و ۵٫۴ ثانیه ثبت شده است.

نزدیک‌کردن توانایی‌های فنی آئودی RS6 آوانت به بوگاتی ویرون، ۴۳ هزار دلار برای مالک خودرو هزینه دربر خواهد داشت. افزایش قدرت به ۷۸۷ و ۸۱۲ و ۹۶۲ اسب‌بخار نیز به‌ترتیب با پرداخت ۱۱ و ۱۶ و ۳۰ هزار دلار به MTM امکان‌پذیر است. ناگفته نماند مدل استاندارد آئودی RS6 اوانت در بازار جهانی ۱۱۰ هزار دلار قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات