شورولت سیلورادو برقی با شعاع حرکتی ۶۴۰ کیلومتر ساخته می‌شود

دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
جنرال موتورز اعلام کرد که نسخه‌ی برقی وانت شورولت سیلورادو را با ظرفیت پیمایش احتمالی ۶۴۰ کیلومتر تولید خواهد کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که تولید این خودرو از اواخر سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.
تبلیغات

جنرال موتورز اعلام کرده است که نسخه‌ی برقی از وانت پیک‌آپ شورولت سیلورادو را با شعاع حرکتی بیش از ۶۴۰ کیلومتر تولید خواهد کرد. به‌گزارش کارادوایس، مارک رویس، رئیس هیئت‌مدیره‌ی جنرال موتورز، اعلام کرد که سیلورادو برقی در کارخانه‌های این شرکت در میشیگان درکنار وانت جدید هامر برقی و شاسی‌بلند تازه‌رونمایی‌شده ساخته خواهد شد. مسئولان جنرال موتورز جزئیات کمی از این خودرو الکتریکی جدید، از‌جمله زمان‌بندی فروش آن ارائه دادند.

نشان شورولت سیلورادو

بااین‌حال طبق گزارش خبرگزاری رویترز، منبعی آگاه در جنرال موتورز فاش کرده است که شورولت تولید سیلورادو برقی را در اواخر سال ۲۰۲۲ آغاز می‌کند. ماه گذشته، این شرکت در حساب اینستاگرام خود پیش‌نمایشی از طراحی احتمالی مدل جدید سیلورادو به‌نمایش گذاشت. ژانویه‌ی ۲۰۲۱، جنرال موتورز اعلام کرد که تمام محصولات کلاس سبک خود را تا سال ۲۰۳۵ الکتریکی خواهد کرد.

در‌این‌میان، استثنایی هم وجود دارد و وانت‌های متوسط ​​و سنگین فعلا برقی نخواهند شد؛ خودروهایی که حدود ۹/۱ درصد فروش این شرکت را در سال ۲۰۲۰ تشکیل می‌‌دهد. این بدان‌معنی است که سیلورادو جدید الکتریکی در‌نهایت، تنها وانت سبک موجود در سبد محصولات این برند تا سال ۲۰۳۵ خواهد بود. 

انتظار می‌رود در ماه‌های آینده، فورد نسخه‌ی برقی وانت F-150 را رونمایی و تحویل آن به مشتریان را در سال ۲۰۲۲ آغاز کند. شورولت سیلورادو برقی احتمالا براساس معماری آلتیوم (Ultium) جنرال موتورز ساخته خواهد شد که حداکثر ۱،۰۰۰ اسب‌بخار (۷۴۶ کیلووات) قدرت و ظرفیت پیمایش بیش از ۵۶۳ کیلومتر را در وانت پرچم‌دار هامر برقی Edition 1 ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات