برابوس 92R معرفی شد

یک‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
جدیدترین محصول برابوس، نسخه‌ای ارتقایافته از اسمارت EQ است که قدرت و گشتاور بیشتر نسبت به مدل استاندارد دارد. این خودرو به‌عنوان ارزان‌ترین محصول برابوس، ۵۵ هزار دلار قیمت خواهد داشت.
تبلیغات

تولیدات برابوس معمولا بیش از ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارند. این برند مشهور صنعت تیونینگ، با تمرکز بر خودروهای مرسدس بنز فعالیت می‌کند؛ اما نسبت به محصولات اسمارت که زمانی زیرمجموعه‌ی مرسدس بود نیز بی‌توجه نیست.

خودروسازی اسمارت، سال ۱۹۹۴ در آلمان تأسیس شد تا تولید‌کننده مدل‌های کم‌مصرف و اقتصادی با بدنه‌ی کوچک باشد. این مجموعه سال ۱۹۹۸ به مرسدس بنز واگذار شد و از سال ۲۰۱۹، زیرمجموعه گروه صنعتی جیلی چین محسوب می‌شود. مهم‌ترین محصول اسمارت با نام Fortwo بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ به تعداد ۱٫۷ میلیون دستگاه فروخته شد.

Brabus 92R Smart EQ ForTwo اسمارت برقی برابوس نمای پشت
Brabus 92R Smart EQ ForTwo اسمارت برقی برابوس
Brabus 92R Smart EQ ForTwo اسمارت برقی برابوس نمای جانبی
Brabus 92R Smart EQ ForTwo اسمارت برقی برابوس نمای روبرو
Brabus 92R Smart EQ ForTwo اسمارت برقی برابوس نمای پشت

اسمارت با عرضه Fortwo EQ در سال ۲۰۱۷، به صنعت خودروهای برقی وارد شد. این محصول حالا مورد توجه برابوس قرار گرفته است تا باکمی افزایش قدرت و گشتاور، ۹۲ اسب ‌بخار و ۱۸۰ نیوتن‌متر فراهم کند. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت اسمارت EQ برابوس، ۱۰٫۹ ثانیه خواهد بود و نهایت سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

مهندسان برابوس سپر و بالچه‌های هدایت‌کننده هوا در بدنه‌ی اسمارت EQ را بازطراحی کرده‌اند تا ضمن افزایش مشخصه‌های اسپرت خودرو، آیرودینامیک آن‌ را بهبود بدهند. این نسخه با رنگ سیاه در بدنه، دارای جزئیات قرمزرنگ و چرخ‌های ۱۶ اینچ با تایر یوکوهاما است. اسمارت EQ تیونینگ برابوس از سیستم تعلیق اسپرت و متفاوت از مدل اصلی بهره می‌برد تا فرمان‌پذیری بهتری داشته باشد.

Brabus 92R Smart EQ ForTwo اسمارت برقی برابوس نمای  داخلی
Brabus 92R Smart EQ ForTwo اسمارت برقی برابوس نمای  داشبورد
Brabus 92R Smart EQ ForTwo اسمارت برقی برابوس نمای صندلی
Brabus 92R Smart EQ ForTwo اسمارت برقی برابوس نمای  دسته دنده
Brabus 92R Smart EQ ForTwo اسمارت برقی برابوس

در فضای داخلی برابوس 92R صندلی‌های چرم قرمز با طرح اختصاصی برابوس وجود دارد. نشان تجاری برابوس نیز در قسمت‌های مختلف کابین، مثل داشبورد و پدال‌‌ها دیده می‌شود. مواد نرم و باکیفیت در تودری‌ها و داشبورد نیز مخصوص این خودرو تولید شده است.

تنها ۵۰ دستگاه برابوس 92R تولید خواهد شد. آستانه قیمت این خودرو، ۵۴,۷۴۰ دلار خواهد بود. محصول برابوس، دارای آپشن‌های کامل اسمارت، شامل ناوبری ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع و ماژول‌های کنترل پیشرانه برقی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات