طرح فروش ویژه دنا پلاس توربو اتوماتیک؛ اسفند ۱۳۹۹

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ایران‌ خودرو طرح پیش‌فروش ویژه (تحویل سه‌ماهه) دنا پلاس توربو با جعبه‌دنده خودکار را از امروز، ۱۳ اسفند، به مدت چهار روز آغاز کرد. قیمت این خودرو ۳۷۰ میلیون تومان خواهد بود.
تبلیغات

متقاضیانی که در قرعه‌کشی‎‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، در طرح پیش‌فروش ویژه با شرایط زیر می‌توانند ثبت‌‌نام کنند. در این پیش‌فروش، قیمت نهایی خودرو ثابت خواهد بود. گروه صنعتی ایران‌خودرو پیش‌فروش جدید خود را از امروز، ۱۳ اسفند، آغاز کرد. در این طرح، دنا پلاس توربو خودکار با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه خواهد شد.

طرح پیش‌فروش از ساعت ۹ سیزدهم اسفند تا ساعت ۲۳:۵۹ شانزدهم اسفند فعال خواهد بود. برندگان از طریقه قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد و موعد تحویل خودروها از خرداد تا تیر ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است. 

مشتریان نهایی پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت‌نام و ازطریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. به‌منظور مشارکت مشتریان واقعی، در این طرح  نیز محدودیت ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

شرایط عمومی بخشنامه

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی به ارائه‌ی اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) ملزم است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل‌و‌انتقال خودرو حتی به‌صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی هنگام ثبت‌نام شماره‌ حساب (شماره‌ شبا) خود را باید معرفی و از کارت‌ بانکی خود برای واریز وجه استفاده کند. شماره‌تلفن همراه معرفی‌شده نیز به ‌نامِ خود متقاضی باشد.

۶. ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه متقاضی انتخاب می‌شود، با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باید یکسان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب ‌در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. پس از سه ماه از زمان تحویل، گارانتی خودرو درصورت مراجعه‌‌نکردن به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود. همچنین، در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک‌ساله رهن نزد شرکت ایران‌خودرو باقی خواهد ماند و پس از تسویه‌ حساب مشتری و فکّ رهن، تحویل مشتریان گرامی خواهد شد.

نکته ۱. برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو)، ثبت‌‌نام میسر نخواهد بود.

نکته ۲. اگر افراد بدون گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک انتظامی فعال در این طرح ثبت‌‌نام کنند، ضمن منتفی تلقی‌شدن ثبت‌نام، تا سه سال نمی‌توانند در هیچ‌‌یک از طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران‌خودرو ثبت ‌نام کنند.

نکته ۳. در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو، سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.               

خودرو

کد مدل

مبلغ پیش‌پرداخت (تومان)

زمان تحویل

تاریخ فکّ رهن

دنا پلاس توربو خودکار

70702

۳۷۰ میلیون تومان

۹۰ روز کاری

یک سال پس از دریافت خودرو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات