بوگاتی دیوو لیدی باگ معرفی شد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از خریداران بوگاتی دیوو، طرح خاص قرمز و سیاه برای بدنه سفارش داده است. این تک‌نمونه، با نام لیدی باگ (کفشدوزک)، ۱۶۰۰ نقطه به شکل لوزی دارد.
تبلیغات

افرادی که بوگاتی می‌خرند، مسلما خودروهای متنوعی در گاراژ دارند و عموما این محصول را برای نگه‌داری در کلکسیون شخصی سفارش می‌دهند. با این اوصاف، ایجاد تفاوت در هر دستگاه بوگاتی، می‌تواند ارزش نهایی خودرو را در طول زمان افزایش بدهد.

یکی از خریداران آمریکایی بوگاتی دیوو، این ابرخودرو را با نوعی الگوریتم برای رنگ‌آمیزی بدنه سفارش داده است. در ابتدا، مدیران بوگاتی برای اجرای طرح کفشدوزک مردد بودند؛ اما با گذشت یک سال و نیم، توانستند شیوه‌ای مناسب برای اجرای خاصه‌ی خریدار پیدا کنند.

 Bugatti Divo  Lady Bug بوگاتی دیوو لیدی باگ نمای بالا و پشت
 Bugatti Divo  Lady Bug بوگاتی دیوو لیدی باگ نمای روبرو
 Bugatti Divo  Lady Bug بوگاتی دیوو لیدی باگ نمای پشت
 Bugatti Divo  Lady Bug بوگاتی دیوو لیدی باگ نمای جانبی
 Bugatti Divo  Lady Bug بوگاتی دیوو لیدی باگ نمای جلو
 Bugatti Divo  Lady Bug بوگاتی دیوو لیدی باگ نمای کابین
 Bugatti Divo  Lady Bug بوگاتی دیوو لیدی باگ نمای صندلی
 Bugatti Divo  Lady Bug بوگاتی دیوو لیدی باگ نمای بدنه
 Bugatti Divo  Lady Bug بوگاتی دیوو لیدی باگ نمای پیش طرح

محصول نهایی به نام لیدی باگ، دارای ۱۶۰۰ طرح الماس لوزی‌شکل است که هیچ ‌کدام دارای شکستگی نیست. حتی در محل برش بدنه، مثل درهای ورودی و شکاف‌های هدایت هوا، لوزی‌ها کامل و بدون بریدگی هستند. برای اجرای این طرح، ابتدا تمام سطح بدنه با رنگ قرمز پوشانده و بعد لایه‌ای نازک به رنگ مشکی اضافه شده‌ است. در نهایت، لوزی‌ها از قسمت‌های مختلف برش خورده و بیرون آمده‌اند. پیش از اجرای طرح کفشدوزک برای خودرو، طرح آزمایشی بارها روی ماکت اجرا و بازبینی شده است.

هزینه‌‌ای که شرکت سازنده برای طرح لیدی باگ روی بوگاتی سفارشی دریافت کرده، اعلام نشده است. تنها ۴۰ دستگاه دیوو با آستانه قیمت ۶ میلیون دلار ساخته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات