کیت بدنه بی ام و M4 با جلوپنجره کلاسیک معرفی شد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت تیونینگ خودرو آوانته دیزاین کیت بدنه‌ای برای کوپه بی‌ام‌و M4 عرضه کرده است که از جلوپنجره قدیمی محصولات خودروساز آلمانی همراه‌ با قطعات آیرودینامیک بهره می‌برد.
تبلیغات

شرکت‌های خدمات پس از فروش و تیونینگ خودرو هیچ‌گاه زمان را هدر نمی‌دهند؛ زیرا در حال آماده‌سازی مجموعه‌ای از پکیج‌های سفارشی برای مدل‌های مختلف هستند و بی‌ام‌و M3 و M4 جدید، در میان پروژه‌های تیونینگ این شرکت‌ها جای دارند. به گزارش موتوروان، تیونر آوانته دیزاین (Avante Design)‌ تصمیم گرفت با تهیه پکیج کامل پهن‌پیکر بدنه، روی این مدل‌های دودر تمرکز کند تا موضع تهاجمی‌تری به کوپه بی‌ام‌و بدهد. جلوپنجره قدیمی بی‌ام‌و هنوز وجود دارد؛ اما گزینه‌ی دومی هم به‌عنوان آپشن عرضه می‌شود که جلوپنجره کلیوی را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

نمای کوپه بی ام و ام 4 /  BMW M4 Coupe با کیت بدنه آوانته دیزاین / Avante Design آبی و نقره ای رنگ

این‌ تصاویر رندر رسمی هستند؛ اما به‌گفته‌یآوانته دیزاین، کار توسعه کیت بدنه تقریباً تمام شده است و پکیج کامل در چندین نمونه تولید می‌شود. سه مرحله از کیت ارتقا در دسترس خواهد بود که بالاترین آن‌ها باعث می‌شود بی‌ام‌و M4 حدود ۷ اینچ (تقریبا ۱۸ سانتی‌متر) نسبت به مدل استاندارد عرض بیشتری داشته باشد.

فراتر از عریض‌تر کردن بدنه و قطعات آیرودینامیک پیشرفته، کوپه‌ی تقویت‌شده‌ی بی‌ام‌و کاپوت بازطراحی‌شده با دو دریچه هوا و برآمدگی روی کاپوت برای نمایش قدرت بیشتر به دست می‌آورد. طراحی جلوی تهاجمی‌تر باعث می‌شود بزرگی جلوپنجره کمتر به چشم بیاید؛ اما مطمئن هستیم که بسیاری  ظاهر سنتی بی‌ام‌و M4 را که آوانته دیزاین از M8 کوپه اقتباس کرده است، ترجیح می‌دهند.

از جمله سایر موارد به‌روزشده می‌توان به مجموعه‌ای از دریچه‌های خروجی هوای در دو طرف خودرو و روی گلگیرهای جلو به همراه بال ثابت عقب اشاره کرد که احتمالاً از کاتالوگ بی‌ام‌و M Performance متناسب با M4 جدید گرفته شده است. دریچه‌های هوا در سپرهای جلو و عقب برای تسهیل عبور هوا بزرگ‌تر شده‌اند و این کوپه اسپرت ‌اکنون ممکن است کمی وحشی‌تر به نظر برسد؛ اما هنوز طراحی ظاهری سازنده را تا حد زیادی حفظ می‌کند.

تنها چیزی که حذف شده، اگزوز مرکزی است که با دو جفت خروجی اگزوز شبیه به محصولات لکسوس جایگزین می‌شود. این خروجی‌های اگزوز برای بی‌ام‌و M3 و M4 به‌عنوان اگزوز با نشان M Performance در دسترس هستند و ظاهر بسیار جالبی به نمای عقب خودرو می‌دهند. برخی احتمال می‌دهند این خروجی‌های اگزوز همان چیزی باشد که بی‌ام‌و قصد دارد در طراحی M4 CSL برای سال آینده عرضه کند؛ البته تا آن زمان باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تغییراتی در این خودرو اعمال خواهد شد.

کوپه بی ام و ام 4 /  BMW M4 Coupe سفید رنگ

به‌زودی با عرضه مدل روباز بی‌ام‌و M4، سبد محصولات سری M بی‌ام‌و به‌روز خواهد شد و اولین مدل تولیدی M3 Touring در سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود.

نمای عقب کوپه بی ام و ام 4 /  BMW M4 Coupe با کیت بدنه آوانته دیزاین / Avante Design نقره ای رنگ
نمای سه چهارم کوپه بی ام و ام 4 /  BMW M4 Coupe با کیت بدنه آوانته دیزاین / Avante Design نقره ای رنگ
نمای عقب کوپه بی ام و ام 4 /  BMW M4 Coupe با کیت بدنه آوانته دیزاین / Avante Design نقره ای رنگ
نمای سه چهارم کوپه بی ام و ام 4 /  BMW M4 Coupe با کیت بدنه آوانته دیزاین / Avante Design نقره ای رنگ
نمای کوپه بی ام و ام 4 /  BMW M4 Coupe با کیت بدنه آوانته دیزاین / Avante Design آبی و نقره ای رنگ
نمای بالا عقب کوپه بی ام و ام 4 /  BMW M4 Coupe با کیت بدنه آوانته دیزاین / Avante Design آبی رنگ
نمای عقب کوپه بی ام و ام 4 /  BMW M4 Coupe با کیت بدنه آوانته دیزاین / Avante Design آبی رنگ
نمای جلو کوپه بی ام و ام 4 /  BMW M4 Coupe با کیت بدنه آوانته دیزاین / Avante Design آبی رنگ در کارگاه
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات