بی ام و X6 M کامپتیشن با تیونینگ جی پاور معرفی شد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ جی-پاور آلمان از کیت ارتقای کراس‌اور بی‌ام‌و X6 M کامپتیشن رونمایی کرد که قدرت پیشرانه را به ۸۰۰ اسب‌ بخار افزایش می‌دهد و حدود ۲۰ هزار دلار قیمت دارد.
تبلیغات

شرکت جی-پاور (G-Power) در قدرتمند کردن خودروهای جاده‌ای تبحر بسیار زیادی دارد و به نظر می‌رسد این شرکت باید این توانایی را در برنامه تبلیغاتی خود بگنجاند. به گزارش بی‌ام‌وبلاگ، این تیونر آلمانی مدت زیادی است که فعالیت می‌کند و خودروهایی با سرعت و قدرت بالا تحویل مشتریان می‌دهد که مرزهای عملکرد اسپرت را جابه‌جا می‌کنند. به نظر می‌رسد آلمانی‌ها لحظه‌ای که خودرویی را با نشان جی-پاور در اتوبان می‌بینند، اولین چیزی به ذهنشان خطور می‌کند، سرعت و عملکرد عالی است.

نمای جلو کراس اور بی ام و ایکس 6 ام کامپتیشن / BMW X6 M Competition سفید رنگ

برخی از خودروهای کارخانه‌ای بسیار سریع و قدرتمند هستند که این مطلب، به‌خصوص درباره‌ی بی‌ام‌و X6 M کامپتیشن صادق است. البته شاید برخی به دلیل اندازه و وزن خودرو درباره‌ی عملکرد آن تردید داشته باشند و هیچ فردی این قضاوت را محکوم نمی‌کند. خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اور معمولا اندازه و وزن بالایی دارند و همین مسئله روی عملکرد آن‌ها در جاده‌ تأثیر می‌گذارد؛ اما در دنیای مهندسی هیچ چیز غیر ممکن نیست. اگر بی‌ام‌و X6 M کامپتیشن همانند سایر خودروهای سدان و کوپه به دست G-Power سپرده شود، قطعا نتیجه بهتر خواهد بود.

بی‌ام‌و X6 M کامپتیشن از پیشرانه‌ای با ۶۲۵ اسب‌ بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد و توانایی آن برای انجام هر نوع کاری کافی به نظر می‌رسد. بااین‌حال جی‌-پاور تصمیم گرفت هنر تیونینگ خود را روی این کراس‌اور آلمانی امتحان کند و نتیجه، آن شد که در تصاویر می‌بینید.

نسخه جی-پاور بی‌ام‌و X6 M کامپتیشن که در اینجا بررسی می‌کنیم، به لطف کیت ارتقای مرحله ۳، ۸۰۰ اسب‌ بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. برای رسیدن به این سطح از قدرت، جی-پاور مجموعه‌ای جدید از توربوشارژر، لوله‌های تخلیه و اگزوز جدید نصب کرده است و ECU را ریمپ (اصلاح کد منبع رایانه خودرو) می‌کند. هزینه‌ی کل قطعات در حدود ۲۰ هزار دلار بر قیمت مدل کارخانه‌ای خودرو اضافه خواهد کرد. البته این قیمت بدون لحاظ کردن هزینه‌های نصب سایر لوازم جانبی تزئینی و آیرودینامیک است.

از جمله سایر موارد موجود در بی‌ام‌و X6 M کامپتیشن جی-پاور می‌توان به مجموعه جدیدی از رینگ‌ها، نشان جی-پاور در اطراف خودرو، قطعات آیرودینامیک فیبر کربن و کیت مخصوص پایین‌تر بردن ارتفاع سیستم تعلیق اشاره کرد. همه‌ی این موارد باعث می‌شود کراس‌اور قدرتمند بی‌ام‌و بتواند به‌راحتی از حدود ۹۹ درصد خودروها در خیابان پیشی بگیرد.

کنسول مرکزی کراس اور بی ام و ایکس 6 ام کامپتیشن / BMW X6 M Competition سفید رنگ
توربوشارژر کراس اور بی ام و ایکس 6 ام کامپتیشن / BMW X6 M Competition سفید رنگ
نمای عقب کراس اور بی ام و ایکس 6 ام کامپتیشن / BMW X6 M Competition سفید رنگ
نمای جانبی کراس اور بی ام و ایکس 6 ام کامپتیشن / BMW X6 M Competition سفید رنگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات