تویوتا کمری GR و کمری مدلیستا ۲۰۲۱ معرفی شد

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تویوتا به‌روزرسانی‌های شیک و اسپرتی برای سدان کمری ۲۰۲۱ در ژاپن عرضه کرده است که قطعات جدیدی در دو  مدل GR و مدلیستا برای مشتریان ارائه می‌دهد.
تبلیغات

جدیدترین نسل تویوتا کمری درمقایسه‌با ظاهر مدل‌های قبلی که بعضی اوقات بی‌ادعا و خسته‌کننده خوانده می‌شود، ظاهری کاملا واضح و تهاجمی به خود گرفته است. تویوتا به مشتریان خود در ژاپن این امکان را می‌دهد که سدان کمری را با استفاده از مجموعه‌های قطعات تهاجمی GR و اجزای شیک مدلیستا (Modellista) شخصی‌سازی کنند.

نمای سه چهارم جلو سدان تویوتا کمری مدلیستا / Toyota Camry Modellista sedan  سیاه رنگ

به‌گزارش موتوروان، بدنه‌ی مدل GR بسیار شبیه به نمونه‌ی موجود در تویوتا کمری TRD در ایالات متحده‌ی آمریکا است. نزدیک‌ترین مقایسه‌ی بین آن‌ها در طراحی جلو خودرو است. GR با ادغام ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در گوشه‌ها درمقایسه‌با TRD کمی تهاجمی‌تر به‌نظر می‌رسد. همچنین، این طرح از اسپلیتر اضافی در امتداد لبه‌ی پایینی بهره می‌برد.

رکاب‌های کناری زاویه‌دار پهلوهای پایین خودرو را تزیین می‌کنند. در قسمت پشت نیز، اسپویلری روی انتهای صندوق عقب قرار دارد. سپر عقب کمی اصلاح شده و در منطقه‌ی بین اگزوز از قطعات تزیینی استفاده می‌شود. قطعات GR مجموعه‌ای از رینگ‌های ۱۹ اینچی با الگوی پره‌های پیچیده به رنگ سیاه و لبه‌های جلاکاری‌شده را شامل می‌شود.

قطعات مدلیستا قصد دارند تویوتا کمری را به‌عنوان خودرویی لوکس‌تر جلوه دهند. در طرح جلو خودرو از نوارهای افقی بهره گرفته می‌شود که عرض خودرو و بخش‌های عمودی کرومی را در هر طرف برجسته می‌کند. همچنین، نوارهای فلزی براق در لبه‌های جانبی و اطراف پنجره و در قسمت دم خودرو وجود دارد. قطعات مدلیستا مجموعه‌ای از رینگ‌های ۱۹ اینچی با الگوی پره‌های زاویه‌دار را دربر می‌گیرد. ناگفته نماند طراحی رینگ‌های ۱۷ ​​اینچی با الگوی چرخشی نیز برای مشتریان وجود دارد.

نمای سه چهارم جلو سدان تویوتا کمری جی آر / Toyota Camry GR sedan  قرمز

در ایالات متحده، تویوتا به‌تازگی کمری را برای سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی کرد. تغییرات زیبایی‌شناسی کوچکی وجود دارد که باعث می‌شود این سدان کمی ظریف‌تر و زیباتر به‌نظر برسد. این شرکت برای برد طولانی‌تر حسگرهای سنجش و عملکرد بهتر در شرایط کم‌نور، مجموعه‌فناوری ایمنی را با ارتقای عناصری مانند دوربین و رادار بهبود بخشید و تیپ XSE را نیز برای کمری هیبرید اضافه کرد.

نمای سه چهارم عقب سدان تویوتا کمری مدلیستا / Toyota Camry Modellista sedan  سفید رنگ
نمای عقب سدان تویوتا کمری مدلیستا / Toyota Camry Modellista sedan  خاکستری رنگ
نمای جلوپنجره سدان تویوتا کمری مدلیستا / Toyota Camry Modellista sedan  سفید رنگ
نمای سه چهارم جلو سدان تویوتا کمری مدلیستا / Toyota Camry Modellista sedan  سیاه رنگ
نمای جلو سدان تویوتا کمری جی آر / Toyota Camry GR sedan  سفید رنگ
نمای عقب سدان تویوتا کمری مدلیستا / Toyota Camry Modellista sedan  سیاه رنگ
نمای جلوپنجره سدان تویوتا کمری جی آر / Toyota Camry GR sedan  سفید رنگ
نمای خروجی اگزوز عقب سدان تویوتا کمری جی آر / Toyota Camry GR sedan  سفید رنگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات