فورد موستانگ شلبی GT500 مدل ۲۰۲۱ با آپشن ها و رنگ های جدید معرفی شد

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
فورد موستانگ شلبی GT500 مدل ۲۰۲۱ با آپشن‌های جدید و ترکیبی از رنگ‌های متنوع و زیبا به‌روزرسانی شده است که قیمت آن‌ها بین ۱۰ هزار تا ۱۸,۵۰۰ دلار خواهد بود.
تبلیغات

جزئیات مدل ۲۰۲۱ فورد موستانگ شلبی GT500، به ترکیب کامل این خودرو برای سال آینده، به‌طور رسمی و تصادفی از اوایل سپتامبر سال گذشته منتشر شد. درحالی‌که بزرگ‌ترین مدل اضافه‌شده به فهرست این خودروی عضلانی، موستانگ مک وان ۲۰۲۱ بود، ما همچنین فهمیدیم که پکیج جدید Carbon Fiber Handling Package، با همراهی پکیج ۱۸,۵۰۰ دلاری Carbon Fiber Track Pack و پکیج ۱۵۰۰ دلاری Handling Pack ، به جمع آپشن‌های موستانگ سوپرشارژ اضافه می‌شوند.

نمای جلو فورد موستانگ شلبی جی تی 500 / 2021 Ford Mustang Shelby GT500 زرد رنگ

به گزارش موتوروان، در آن زمان قیمت پکیج‌ها را نمی‌دانستیم؛ اما اکنون به لطف فرم سفارش مشترک فورد، اطلاع دقیقی از جزئیات قیمت داریم. طبق گفته‌‌ی این شرکت، پکیج Carbon Fiber Handling یک آپشن ۱۰ هزار دلاری است و دقیقاً در بین پکیج‌های یادشده در بالا قرار می‌گیرد. فهرست پیکربندی‌ موستانگ ۲۰۲۱ در زمان نوشتن این مطلب در وب‌سایت فورد موجود نیست؛ اما از پیش می‌دانیم که پکیج جدید با رینگ‌های ۲۰ اینچی فیبر کربنی سیاه، بست‌های بالایی قابل تنظیم کمک‌فنر، مخزن ذخیره بخار روغن، فلپ Gurney و جمع‌کننده اسپلیتر ارائه می‌شود.

با توجه به قیمت ۸۵۰۰ دلاری Track Pack، خریداران از برخی امکانات مانند بال بزرگ فیبر کربنی، نمایشگر صفحه داشبورد اختصاصی، رینگ‌های فیبر کربنی و لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ محروم خواهند بود.

سه رنگ جدید برای فورد موستانگ و شلبی GT500 در نظر گرفته شده است که شامل رنگ‌‌های زرد گربر (رنگ موجود در تصاویر)، خاکستری کربونیزه و آبی پادماده می‌شود. از سوی دیگر، فورد موستگ مک وان از رنگ‌های خاکستری جت جنگنده، نقره‌ای نمادین، سیاه سایه‌دار، سفید آکسفورد، آبی ولوسیتی، نارنجی تویستر و قرمز مسابقه‌ای به همراه زرد گربر بهره می‌برد.

متأسفان شلبی GT350 و GT350R ترکیب مدل‌های سال ۲۰۲۱ را ترک خواهند کرد که باعث می‌شود GT500 تنها فورد موستانگ با نشان شلبی در خط تولید فورد طی سال‌های آینده باشد.

نمای جانبی فورد موستانگ شلبی جی تی 500 / 2021 Ford Mustang Shelby GT500 زرد رنگ
نمای سه چهارم عقب فورد موستانگ شلبی جی تی 500 / 2021 Ford Mustang Shelby GT500 زرد رنگ
نمای عقب فورد موستانگ شلبی جی تی 500 / 2021 Ford Mustang Shelby GT500 زرد رنگ
نمای جلو فورد موستانگ شلبی جی تی 500 / 2021 Ford Mustang Shelby GT500 زرد رنگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات