جیپ گلادیاتور شش‌ چرخ مجهز به پیشرانه شورولت رؤیت شد

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
نسخه‌ی ۶ چرخ خودروی آف‌رود و شاسی‌بلند جیپ گلادیاتور مجهز به پیشرانه‌ی خورجینی هشت سیلندر شورولت LS3 با قدرت ۵۰۰ اسب ‌بخار در یک آگهی فروش مشاهده شد.
تبلیغات

جیپ گلادیاتور خودرویی است که در سال‌های ۱۹۶۲ تا ۱۹۷۰ توسط شرکت خودروسازی جیپ تولید شد و در سال ۲۰۲۰ نسخه‌ی آف‌رود آن براساس جیپ رانگلر به تولید رسید. به گزارش Carscoops، نسخه‌ای کاملا اصلاح‌شده از جیپ گلادیاتور اخیرا برای فروش در بازار خودروهای دست دوم فلوریدا ظاهر شد و اگرچه به نظر می‌رسد آگهی فروش آن حذف شده است؛ اما هنوز جای بحث دارد. 

خودرو جیپ گلادیاتور / Jeep Gladiator مجهز به 6 چرخ در کوهستان

نسخه‌ی یادشده گلادیاتور «So Flo Jeeps SF 6x6G» لقب گرفته است و به نظر می‌رسد مانند سایر مدل‌هایی نیست که قبلا با آن رو‌به‌رو شده‌ایم. از جمله نکات در خور توجه در این خودرو می‌توان به افزایش طول اشاره کرد و اکنون دارای سه محور و ۶ چرخ است که همه‌ی آن‌ها محرک هستند. رینگ‌ها ساخت یک شرکت خدمات پس از فروش هستند که در لاستیک‌های مخصوص رانندگی در گل‌ولای قرار گرفته‌اند.

مجموعه دیگری از تغییرات در این جیپ گلادیاتور وجود دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم. به‌عنوان مثال، کل قسمت بیرونی خودرو با اپوکسی مقاوم در برابر خراش مخلوط با فیبر کولار (Kevlar) با ضخامت یک‎شانزدهم اینچ پوشانده شده، پروفیل جلوی آن از جلوپنجره و چراغ‌های جلوی یدکی ساخته شده است و شیشه جلو خودرو ضخامت زیادی دارد.

تغییرات در بخش عقب ادامه می‌یابد و شامل کفی کشیده با ریل‌های جدید و فضای کافی برای حمل رینگ و لاستیک یدکی می‌شود. درحالی‌که فضای داخل کابین خودرو از چرم قرمز و سیاه پوشیده شده و ارتفاع سواری پنج اینچ افزایش یافته است.

افرادی که این خودروی عجیب را ساخته‌اند، به تغییرات برای زیبایی جیپ گلادیاتور اکتفا نکرده‌اند. آن‌ها همچنین پیشرانه‌ی V8 شورولت LS3 را در زیر کاپوت جاسازی کرده‌اند که ۵۰۰ اسب ‌بخار قدرت تولید می‌کند.

خودروی یادشده با قیمت درخواستی ۱۷۵ هزار دلار برای فروش از طریق جیمز ادیشن آگهی شده بود اما در زمان نوشتن این متن، از فهرست فروش حذف شد؛ به این دلیل که جیپ گلادیاتور ۶ چرخ فروخته شد یا فروشنده تصمیم گرفت فروش آن را در جای دیگری امتحان کند.

صندلی های عقب جیپ گلادیاتور / Jeep Gladiator مجهز به 6 چرخ
نمای جانبی جیپ گلادیاتور / Jeep Gladiator مجهز به 6 چرخ
کابین جیپ گلادیاتور / Jeep Gladiator مجهز به 6 چرخ
نمای عقب جیپ گلادیاتور / Jeep Gladiator مجهز به 6 چرخ
نمای کفی عقب جیپ گلادیاتور / Jeep Gladiator مجهز به 6 چرخ
نمای جانبی شاسی بلند جیپ گلادیاتور / Jeep Gladiator مجهز به 6 چرخ
خودرو جیپ گلادیاتور / Jeep Gladiator مجهز به 6 چرخ در کوهستان
نمای سه چهارم جیپ گلادیاتور / Jeep Gladiator مجهز به 6 چرخ با منظره آسمان آبی و درخت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات