نسخه سفارشی موتورسیکلت بی ام و R18 معرفی شد

یک‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
نسخه سفارشی موتورسیکلت بی‌ام‌و R 18 که با نام «روح عشق» توسط Kingston عرضه شده است، از بدنه آیرودینامیک شبیه مدل‌های قدیمی بی‌ام‌و بهره می‌برد.
تبلیغات

بی‌ام‌و موتورراد سرمایه‌گذاری زیادی روی طیف جدید موتورسیکلت‌ کرده است و تلاش می‌کند آن‌ها را به گونه‌ای بسازد که با وجود بیشترین تغییرات ظاهری، مورد پسند مشتاق‌ترین طرفداران موتورسیکلت باشد. مدل R 18 یکی از نمونه‌های برجسته در این زمینه به شمار می‌رود که از ابتدا با درنظرگرفتن شخصی‌سازی ایجاد می‌‌شود. آن‌چه ما قصد داریم به شما نشان دهیم، کار شرکت Kingston Custom است و بدون شک می‌توان آن را یکی از زیباترین موتورسیکلت‌های سفارشی در جهان نامید.

نمای سه چهارم موتورسیکلت بی ام و آر 18 / BMW R 18 سفارشی کینگستون

به گزارش بی‌ام‌وبلاگ، جدیدترین نسخه سفارشی از بی‌ام‌و R 18 که «روح عشق» نامیده می‌شود، سومین مدل ارائه‌شده به‌عنوان بخشی از سری «SoulFuel» است که طی همکاری نزدیک بی‌ام‌و موتورراد و تعدادی از بهترین شرکت‌های سفارشی‌سازی سراسر جهان ساخته شده. چندی پیش، شرکت سفارشی‌سازی رولاند سندز نسخه‌ای از این موتورسیکلت معرفی کرده بود و اندکی پس از آن، شرکت برنارد نائومن نسخه‌ای سفارشی از موتورسیکلت بی‌ام‌و ارائه داد.

آخرین محصول، توسط ذهن درک اوهلرکینگ ساخته شده است و مدل رکوردشکن بی‌ام‌و را در سال ۱۹۳۷ یادآوری می‌کند. هر ناظری بلافاصله متوجه ویژگی اصلی این موتورسیکلت خواهد شد که ساختار آیرودینامیکی بدنه سفارشی ساخته‌شده در Kingston است. از دو جلوپنجره بزرگ الهام‌گرفته از بی‌ام‌و ۳۲۸ و همچنین چراغ جلو بزرگ در بالای آن‌ها بهره گرفته می‌شود. فرمان و گل‌گیرها نیز به‌صورت سفارشی ساخته شده‌اند و در این میان، قاب اصلی موتورسیکلت بدون تغییر نگه داشته شده است.

نمای جلو موتورسیکلت بی ام و آر 18 / BMW R 18 سفارشی کینگستون

اگزوز بی‌ام‌و R 18 توسط اوهلرکینگ اصلاح و به سبک رودستر کینگستون تغییر داده شده است؛ درحالی‌که زین از طیف وسیعی از لوازم جانبی بهره می‌برد. چراغ‌های راهنما با نشانگرهای Kellermann جایگزین شده‌اند و چراغ جلو LED ‌اکنون به‌جای چراغ اصلی در ساختار آیرودینامیکی بدنه قرار دارد. خطوط اصلی و رنگ‌آمیزی موتورسیکلت، با اضافه کردن برخی از جزئیات در سبک کینگستون، برای ساختار بدنه و بال استفاده شده است. سیستم تعلیق چرخ و مخزن سوخت بدون تغییر باقی مانده‌اند. طراحی این موتورسیکلت به‌طور کلی براساس سبک کلاسیک آرت دکو بنا شده است.

مخزن بنزین موتورسیکلت بی ام و آر 18 / BMW R 18 سفارشی کینگستون
فرمان موتورسیکلت بی ام و آر 18 / BMW R 18 سفارشی کینگستون
نمای جانبی موتورسیکلت بی ام و آر 18 / BMW R 18 سفارشی
نمای جلوپنجره موتورسیکلت بی ام و آر 18 / BMW R 18 سفارشی کینگستون
موتورسیکلت بی ام و آر 18 / BMW R 18 سفارشی کینگستون
نمای جانبی موتورسیکلت بی ام و آر 18 / BMW R 18 سفارشی کینگستون با سرنشین
دسته ترمز موتورسیکلت بی ام و آر 18 / BMW R 18 سفارشی کینگستون
در مخزن بنزین موتورسیکلت بی ام و آر 18 / BMW R 18 سفارشی کینگستون
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات