کیت بدنه لیبرتی واک برای لکسوس LC500 معرفی شد

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیونر ژاپنی لیبرتی واک کیت بدنه جدیدی برای لکسوس LC500 معرفی کرده است که شامل سیستم تعلیق AirRex با قابلیت تنظیم ارتفاع خودرو، دیفیوزر، اسپلیتر و اسپویلر جدید می‌شود و قیمتی بیش از هشت هزار دلار دارد.
تبلیغات

طراحی بیرونی لکسوس LC طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و آن‌ها همین سبک طراحی را بدون هیچ تغییر خاصی دوست دارند. بااین‌حال برخی افراد که علاقه‌مند به تیونینگ خودرو مورد علاقه خود هستند، ممکن است طراحی لکسوس برای‌شان کافی نباشد. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تیونینگ محصولات لکسوس فعالیت می‌کند، تیونر ژاپنی لیبرتی واک (Liberty Walk) است که کیت‌های تبدیل متنوعی با لکسوس LC500 ارائه می‌دهد.  

نمای جلو خودرو لکسوس / Lexus LC500 مجهز به کیت بدنه لیبرتی واک / Liberty Walk با رنگ مشکی

لکسوس LC500 به‌درستی یکی از زیباترین خودروهای بازار به حساب می‌آید. از تناسب اجزا گرفته تا جزئیات پیچیده‌تر، راه‌های کمی وجود دارد که می‌تواند باعث بهتر جلوه دادن آن شود. لیبرتی واک این موضوع را درک می‌کند و گرچه کیت بدنه آن برای LC500 بهترین چیزی نیست که از آن‌ها دیده‌ایم، مطمئناً خودرو محبوب لکسوس را بیش از حد معمول برجسته می‌کند.

لیبرتی واک برای شروع، گرندتورر ژاپنی را به سیستم تعلیق AirRex مجهز کرده است؛ به این معنی که شخص می‌تواند با لمس یک دکمه آن را پایین بیاورد و هنگامی رانندگی آن را بالا ببرد. لیبرتی واک سپس اسپلیتر جلوی چشم‌نواز و همچنین تغاری‌های گلگیر برجسته و رکاب‌های جانبی جدید برای لکسوس LC500 نصب کرده است. مجموعه‌ای از رینگ‌های ۶ پره تزئین‌شده با رنگ مشکی مات که به زیبایی جلوه‌های نمای خارجی می‌افزایند، تغاری‌های گلگیر را کاملا پر می‌کنند.

نمای جانبی خودرو لکسوس / Lexus LC500 مجهز به کیت بدنه لیبرتی واک / Liberty Walk با رنگ مشکی

لیبرتی واک برخی اجزای جدید نیز روی لکسوس LC500 نصب می‌کند که از آن جمله می‌توان به اسپویلر عقب بزرگ، دیفیوزر جدید فیبر کربنی و لوله‌های تیتانیومی خروجی چهارگانه اگزوز اشاره کرد. این کیت بدنه جذاب بسته به نوع امکانات اضافه‌شده، در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود و با قیمت بین ۸۱۸۰ تا ۱۶,۷۴۰ دلار به فروش می‌رسد. اکنون این کیت بدنه علاوه بر بازار ژاپن، برای مشتریان در سایر کشورهای جهان دردسترس است و آن‌ها می‌توانند کیت جذاب لیبرتی واک را برای لکسوس خود سفارش دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات