پکیج تیونینگ نویتک برای فراری مونزا SP1 و SP2 معرفی شد

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نویتک پکیج تیونینگ اختصاصی برای خودروهای فراری مونزا SP1 و SP2 معرفی کرده است که قدرت پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶/۵ لیتری آن را به ۸۳۳ اسب ‌بخار افزایش می‌دهد.
تبلیغات

آخرین پروژه نویتک (Novitec) با توجه ‌به تیراژ پایین تولید فراری مونزا SP1، جمعیت کمی را هدف قرار داده است. این پکیج برای SP2 دونفره نیز دردسترس خواهد بود و هر دو خودرو اسپیدستر فراری، مجموعه جدید و براق رینگ‌های فوسن را با اندازه ۲۱ اینچ در محور جلو و ۲۲ اینچ در محور عقب به دست می‌آورند. رینگ‌های جدید با سیستم تعلیق اصلاح‌شده تکمیل می‌شود و ارتفاع سواری را در حدود ۳۵ میلی‌متر برای بهبود قرارپذیری خودرو کاهش می‌دهد.

نمای جانبی خودرو اسپیدستر فراری مونزا / Ferrari Monza SP1 نقره ای رنگ

شرکت تیونینگ خودرو نویتک سیستم اگزوز استاندارد را عوض کرده است تا جایی برای نصب سیستم اگزوز مجهز به روکش طلا فراهم کند ودر نتیجه اتلاف حرارت بهتر انجام شود. می‌توان این سیستم را به‌صورت اختیاری با فلپ‌های اگزوز کنترل فعال سفارش دارد و کنترل آن ازطریق دکمه‌ای که در داخل کابین نصب شده است، به راننده امکان تغییر صدای پیشرانه را می‌دهد. اگزوز جدید نویتک از اینکونل، سوپرآلیاژ مورد استفاده در فرمول یک و همچنین صنعت هوافضا ساخته می‌شود.

مونزا SP1 در نسخه‌ی استاندارد از قدرتمندترین پیشرانه خورجینی ۱۲ سیلندر فراری که در خودروهای جاده‌ای استفاده می‌شود، بهره‌مند شده است؛ اما این امر باعث نشد نویتک از تقویت پیشرانه ۶/۵ لیتری دست بکشد. به لطف هنر تیونینگ نویتک، قدرت خروجی پیشرانه تنفس طبیعی از ۸۰۰ به ۸۳۳ اسب ‌بخار و حداکثر گشتاور موجود از ۷۱۹ نیوتن‌متر به ۷۸۰ نیوتن‌‌متر رسیده است.

قدرت اضافه‌شده باعث می‌شود زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو حدود یک‌دهم ثانیه کاهش یابد و به ۲/۸ ثانیه برسد. این خودرو در حالت کاملا مسطح (بدون سقف، شیشه جلو و پنجره‌های جانبی) به سرعتی بیش از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. برخی افراد اسپیدسترهای SP1 و SP2 را بیشتر برای نگه داشتن در گاراژ و ارزش کلکسیونی خریداری می‌کنند و به‌ندرت آن را مورد استفاده قرار می‌دهند؛ بنابراین دیدن چنین خودروهایی در خیابان به ندرت اتفاق می‌افتد.  

نمای عقب خودرو اسپیدستر فراری مونزا / Ferrari Monza SP1 نقره ای رنگ

مالکانی که دارای هر دو مدل فراری روباز (بدون سقف) هستند، می‌توانند از نویتک بخواهند فضای داخل کابین را به‌طور کامل با چرم و آلکانترا در تقریبا هر رنگ دلخواهی سفارشی کند. با توجه‌ به اینکه هرگونه تغییر پس از فروش در برخی مدل‌های انحصاری مارانلو مانند مونزا SP1 می‌تواند به ارزش آن آسیب برساند، باید ببینیم مشتریان چگونه راضی می‌شوند عواقب ناشی از تیونینگ این دارایی ارزشمند را بپذیرند و آن را به دستان متخصصان نویتک بسپارند. 

نمای کابین خودرو اسپیدستر فراری مونزا / Ferrari Monza SP1 نقره ای رنگ
نمای جلو خودرو اسپیدستر فراری مونزا / Ferrari Monza SP1 نقره ای رنگ
نمای سیستم اگزوز خودرو اسپیدستر فراری مونزا / Ferrari Monza SP1 نقره ای رنگ
نمای سه چهارم عقب خودرو اسپیدستر فراری مونزا / Ferrari Monza SP1 نقره ای رنگ
نمای چرخ جلو خودرو اسپیدستر فراری مونزا / Ferrari Monza SP1 نقره ای رنگ
نمای جانبی خودرو اسپیدستر فراری مونزا / Ferrari Monza SP1 نقره ای رنگ در جاده
نمای عقب خودرو اسپیدستر فراری مونزا / Ferrari Monza SP1 نقره ای رنگ در جاده
نمای سه چهارم جلو خودرو اسپیدستر فراری مونزا / Ferrari Monza SP1 نقره ای رنگ در کنار جاده سبز
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات