وانت پیکاپ هوندا ریجلاین 2021 معرفی شد

جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هوندا تلاش می‌کند تا با مدل ۲۰۲۱ ریجلاین در کلاس وانت‌های اندازه متوسط با فورد رنجر، تویوتا تاکوما و شورولت کلورادو رقابت کند.
تبلیغات

ریجلاین از جمله خودروهای ساخت یک برند ژاپنی، مخصوص بازار خارجی به‌حساب می‌آید. این وانت پیکاپ، از سال ۲۰۰۴ در سبد محصولات هوندا وجود دارد و فقط در کانادا و امریکا تولید می‌شود. ریجلاین بارها به‌عنوان خودرو سال یا بهترین وانت سال توسط رسانه‌های مرتبط با صنعت خودرو امریکا و کانادا انتخاب شده است.

دیگر نکته‌ی جالب راجع به هوندا ریجلاین، تولید با پیشرانه‌ی ۳٫۵ لیتری و بدنه‌ی چهاردر، طی ۱۷ سال است. مدل ۲۰۲۱ هم، موتور V6 با قدرت ۲۸۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتن‌متر دارد. جعبه‌دنده‌ی خودکار ۹ سرعته نیز در تمامی نسخه‌های ریجلاین استفاده می‌شود؛ اما تجهیزات دو دیفرانسیل مخصوص مدل‌های سفارشی خواهد بود. ریجلاین در زمانی حدود ۷ تا ۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوخت ۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد.

ریجلاین با سیستم تعلیق کاملا مستقل روی محورهای جلو و عقب، رانندگی راحت و کم‌تنش فراهم می‌کند. قسمت بار، ضد آب است و امکانات ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و کروز کنترل هوشمند با قابلیت افزایش و کاهش سرعت در تمامی نسخه‌ها وجود خواهد داشت. در مدل‌های سفارشی، راننده می‌تواند ارتفاع بدنه از سطح زمین را تغییر دهد.

Honda Ridgeline Facelift  هوندا ریجلاین 2021
Honda Ridgeline Facelift  هوندا ریجلاین 2021
Honda Ridgeline Facelift  هوندا ریجلاین 2021
Honda Ridgeline Facelift  هوندا ریجلاین 2021
Honda Ridgeline Facelift  هوندا ریجلاین 2021

ریجلاین ۲۰۲۱، براساس نسل دوم و مدل ۲۰۱۶ تولید می‌شود؛ اما اکنون تغییر چهره داده و لوکس‌تر شده است. قطعه‌ی فلزی با کروم براق روی جلوپنجره و بین چراغ‌ها وجود دارد که برای نسخه جدید عریض‌تر خواهد بود تا ابهت این پیکاپ را افزایش دهد. همچنین، چراغ‌ها و سپر در نمای رو‌به‌رو، به‌کلی متحول شده‌اند.

فضای داخلی ریجلاین ۲۰۲۱، چندان تفاوتی با مدل قبلی ندارد. سیستم سرگرمی به‌روز‌ شده است و تغییر در کلیدهای فیزیکی، تجربه‌ی کاربری بهتری فراهم می‌کند. نمایشگر لمسی ۸ اینچ، پنل دیجیتال تهویه‌ی مطبوع و چیدمان کلیدها، حتی مدل ۲۰۲۱ ریجلاین را نسبت به رقبا، قدیمی و دور از فناوری‌های مدرن نشان می‌دهد.

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت مدل ۲۰۲۱ منتشر نشده است؛ اما باتوجه‌به تشابه پیشرانه و امکانات با مدل قبلی، احتمالا هزینه‌ی خرید مشابه در حدود ۳۵ هزار دلار خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات