نسخه جهنم سبز آئودی R8 معرفی شد

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
آئودی به‌‌مناسبت پنج پیروزی در مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگ‌رینگ، از نسخه جهنم سبز خودروی سوپراسپرت R8 رونمایی کرد که با قیمت حدود ۲۷۴ هزار دلار به‌فروش می‌رسد.
تبلیغات

آئودی، سابقه‌ی زیادی در مسابقات اتومبیلرانی و موتوراسپرت دارد. از سال ۲۰۱۲، این خودروساز در مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگ‌رینگ، ۵ پیروزی کلی کسب کرده است. خودروساز آلمانی با عرضه‌ی مدلی منحصربه‌فرد و تولید محدود با نام آئودی R8 نسخه جهنم سبز، این پیروزی‌ها را جشن می‌گیرد تا ادای احترامی به مدل R8 LMS هم داشته باشد. نسخه‌ی جاده‌ای آئودی R8 هم‌اکنون چند به‌روزرسانی بصری دریافت می‌کند که ظاهر یک خودرو مسابقه‌‌ای واقعی را به آن می‌دهد.

نمای جلو نسخه جهنم سبز خودروی سوپراسپرت آئودی آر8 / Audi R8 Green Hell Edition سبز رنگ در کنار ساختمان

آئودی به این نسخه‌ی ویژه از R8، نمای بیرونی سبز تیره (سبز Tioman) می‌دهد. بااین‌حال، رنگ‌های دیگری نیز وجود دارد که شامل سفید ibis، خاکستری دیتونا و مشکی mythos می‌شود. در تضاد با رنگ سبز تیره، فویل مشکی روی کاپوت جلو، ستون‌های A، سقف و انتهای عقب در مکان‌های انتخابی قرار دارد. پکیج ظاهری مشکی مات در آینه‌های بغل، بال عقب، تیغه‌های کناری و دیفیوزر مورد استفاده قرار است. رینگ‌های ۲۰ اینچی، از نوع پنج‌پره با رنگ مشکی و تزئینات قرمز هستند.

در داخل کابین، به مقدار زیادی از چرم آلکانترا روی فرمان، تکیه‌گاه زانو، دسته صندلی‌های مرکزی، پوسته جلوداشبورد دیجیتال و موارد دیگر وجود دارد. آئودی از دوخت متضاد به رنگ سبز آبی در چند قطعه آلکانترا استفاده می‌کند که شامل پنل‌های مرکز صندلی‌های سبک‌وزن می‌شود. این رنگ همچنین در جلوداشبورد، ریل و دستگیره‌‌ درها استفاده می‌شود، درحالی‌که روی کفپوش‌ها آرم «GREEN HELL R8» وجود دارد.

زیر کاپوت از پیشرانه ۵/۲ لیتری خورجینی ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی آئودی استفاده می‌شود که ۶۱۱ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. قدرت ازطریق سیستم تمام چرخ محرک آئودی کواترو و جعبه‌دنده هفت سرعته S Tronic این شرکت به چهار چرخ خودرو می‌رسد. مسئولان آئودی می‌گویند این خودرو می‌تواند در مدت زمان ۲/۱ ثانیه با حداکثر سرعت ۳۳۱ کیلومتربرساعت از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد.

نمای عقب نسخه جهنم سبز خودروی سوپراسپرت آئودی آر8 / Audi R8 Green Hell Edition سبز رنگ

آئودی، این خودروی سوپراسپرت تیراژ محدود را در کارخانه خود در Böllinger Höfe می‌سازد؛ این کارخانه جایی است که آئودی قاب فضایی را برای خودروی مسابقه‌ای R8 LMS تولید می‌کند. تولید آئودی R8 نسخه جهنم سبز تنها به ۵۰ دستگاه محدود خواهد بود و این خودرو در آلمان با قیمت ۲۳۳،۹۴۹ یورو به فروش می‌رسد که طبق نرخ فعلی ارز حدود ۲۷۳،۹۴۶ دلار است.

نمای کابین و فرمان نسخه جهنم سبز خودروی سوپراسپرت آئودی آر8 / Audi R8 Green Hell Edition
نمای داشبورد و صندلی نسخه جهنم سبز خودروی سوپراسپرت آئودی آر8 / Audi R8 Green Hell Edition
نمای جلو نسخه جهنم سبز خودروی سوپراسپرت آئودی آر8 / Audi R8 Green Hell Edition سبز رنگ در پیست و منظره آسمان
نمای سه چهارم جانبی نسخه جهنم سبز خودروی سوپراسپرت آئودی آر8 / Audi R8 Green Hell Edition سبز رنگ در پیست
نمای سه چهارم جلو نسخه جهنم سبز سوپراسپرت آئودی آر8 / Audi R8 Green Hell Edition سبز رنگ در پیست با منظره آسمان
نمای جلو نسخه جهنم سبز سوپراسپرت آئودی آر8 / Audi R8 Green Hell Edition سبز رنگ
نمای جانبی نسخه جهنم سبز خودروی سوپراسپرت آئودی آر8 / Audi R8 Green Hell Edition با منظره غروب
نمای جلو نسخه جهنم سبز سوپراسپرت آئودی آر8 / Audi R8 Green Hell Edition سبز رنگ با منظره جاده و پیست
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات