هیوندای سوناتا N لاین 2021 معرفی شد

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سدان اسپرت هیوندای سوناتا N Line مدل ۲۰۲۱ با چهره‌ی جسورانه و برخی تغییرات در طراحی بیرونی و داخلی رونمایی شد؛ جزئیات سیستم محرکه در ۲۱ اکتبر اعلام می‌شود.
تبلیغات

نسل فعلی هیوندای سوناتا چهره‌ی جدید خود را سال گذشته ابتدا در کره جنوبی و سپس برای آمریکایی‌ها در نمایشگاه نیویورک به‌نمایش گذاشت. مطمئناً سوناتا با خطوط منحنی و جلوپنجره جدید، بسیار جسورانه به‌نظر می‌رسد و در هنگام رونمایی از این خودرو در آمریکای شمالی، هیوندای تأیید کرد که مدل N Line نیز در آینده عرضه خواهد شد. آن روز بالاخره فرا رسید و هم‌اکنون نگاهی به خودرو هیوندای سوناتا N Line مدل ۲۰۲۱ می‌اندازیم.

نمای جلو سدان اسپرت هیوندای سوناتا ان لاین / 2021 Hyundai Sonata N Line قرمز رنگ در تونل

اگر برای تشخیص تفاوت‌ها تلاش می‌کنید، خیلی تنها نیستید. شکل سوناتا از قبل دارای روحیه اسپرت بود، اما N Line با سپر جلو جدید که از ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در کناره‌ها و سه دریچه مستطیلی‌شکل در زیر جلوپنجره مخصوص N بهره می‌برد، آن را کمی برجسته‌تر از قبل می‌کند. با حرکت به کناره‌های خودرو می‌بینیم که N Line از رکاب‌های جانبی برای نمایش پروفیل پایین‌تر و لاغرتر بهره می‌گیرد. از رینگ‌های ۱۹ اینچی تازه با لاستیک‌های جدید در تغاری‌های گل‌گیر استفاده می‌شود و سپر عقب پایین‌تر با خروجی‌های اگزوز دوگانه و دیفیوزر ظریف، قسمت عقب را پر می‌‌کند. اسپویلر موجود سوناتا که چراغ‌های عقب را به هم متصل می‌کند، برای کمک به ظاهر تیپ N Line، دارای رنگ تیره شده است.

با حرکت به داخل کابین هیوندای سوناتا N Line با برخی اصلاحات اضافی مواجه خواهیم شد. تزئینات کرومی تیره و دوخت متضاد قرمز در سرتاسر فضای کابین دیده می‌شود و این دوخت متضاد روی غربیلک فرمان و صندلی‌های اسپرت برجسته‌تر به‌نظر می‌رسد. صندلی‌های عقب از حرف N برجسته استفاده می‌کنند و طبیعتاً نشان بیرونی N Line نیز وجود دارد.

نمای جانبی سدان اسپرت هیوندای سوناتا ان لاین / 2021 Hyundai Sonata N Line سفید رنگ با نمای آسمان ابری
سوناتا N Line مدل ۲۰۲۱ مشتریان بیشتری را به سمت مجموعه سوناتا و همچنین برند تجاری N Line که به‌طور فزاینده محبوبیت آن رشد می‌کند، جذب خواهد کرد. سوناتا N لاین برای مشتریانی که تمایل دارند ظاهر طراحی اسپرت را در یک سدان ببینند، جذاب خواهد بود.

مشخصات عملکردی و پیشرانه سوناتا N Line هنوز تأیید نشده است؛ زیرا رونمایی از این سدان اسپرت صرفاً بر تغییرات ظاهری تمرکز داشت. سال گذشته در نمایشگاه خودروی نیویورک، هیوندای تأیید کرده بود که سوناتای جدید از نسخه به‌روزرسانی‌شده پیشرانه ۲/۵ لیتری توربوشارژ با قدرت بیش از ۲۷۵ اسب‌بخار بهره می‌برد. همچنین گزارش‌هایی شنیده‌ایم که قدرت خروجی این مدل می‌تواند به ۲۹۰ اسب‌بخار برسد؛ اما رقم دقیق و سایر جزئیات آن سوالاتی است که باید در آینده پاسخ داده شود.

نمای کابین و داشبورد سدان اسپرت هیوندای سوناتا ان لاین / 2021 Hyundai Sonata N Line

سخنگوی هیوندای در گفت‌وگو با نشریه موتوروان تأیید کرد که جزئیات عملکردی و سایر مشخصات سوناتا N Line در تاریخ ۲۱ اکتبر و زمان رونمایی جهانی آن اعلام خواهد شد.

نمای سه چهارم عقب سدان اسپرت هیوندای سوناتا ان لاین / 2021 Hyundai Sonata N Line سفید رنگ با نمای دشت بیابان
نمای سه چهارم چپ سدان اسپرت هیوندای سوناتا ان لاین / 2021 Hyundai Sonata N Line سفید رنگ با نمای آسمان ابری
نمای عقب سدان هیوندای سوناتا ان لاین / 2021 Hyundai Sonata N Line سفید رنگ با نمای آسمان ابری
نمای سه چهارم جلو سدان اسپرت هیوندای سوناتا ان لاین / 2021 Hyundai Sonata N Line سفید رنگ
نمای جلو سدان هیوندای سوناتا ان لاین / 2021 Hyundai Sonata N Line سفید رنگ در جاده
نمای سه چهارم عقب هیوندای سوناتا ان لاین / 2021 Hyundai Sonata N Line سفید رنگ
نمای جلو سدان اسپرت هیوندای سوناتا ان لاین / 2021 Hyundai Sonata N Line سفید رنگ در جاده کویری
نمای جلو سدان اسپرت هیوندای سوناتا ان لاین / 2021 Hyundai Sonata N Line قرمز رنگ در باران
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات