رنو آرکانا ۲۰۲۱ معرفی شد

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از تولید نسخه اولیه رنو آرکانا برای بازار روسیه، کره‌جنوبی، هند و امریکای لاتین، مدل ۲۰۲۱ این خودرو با بهبود ظاهری و پیشرانه هیبریدی در اروپا عرضه خواهد شد.
تبلیغات

با گذشت دو سال از تولید آرکانا در روسیه، کراس‌اور اقتصادی رنو وارد فاز تولید برای اروپا شده است. این خودرو فراتر از نسخه ساخت روسیه، دارای ظاهر بهتر، امکانات بیشتر و پیشرانه قدرتمندتر خواهد بود.

مدل اروپایی آرکانا در نمای بیرونی، سپرهای مدرن هم‌رنگ بدنه با حجم‌دهی چشم‌‌نواز، پوشش مشبک داخلی و ادوات نقره‌ای رنگ دارد. در نمای پشت هم، سپر فلزی با جایگاه ویژه برای اگزوزها نصب شده است. آرکانا می‌تواند با رینگ‌های اسپرت، سانروف و سقف سیاه‌رنگ سفارش داده شود.

Renault Arkana  رنو آرکانا 2021

آرکانا یک کراس‌اور کوپه و نسبتا کوچک است؛ اما فضای بسیار خوب ۵۱۳ لیتر برای حمل بار دارد. نمای داخل کابین در نسخه‌ی روسیه و سفارش اروپا، کاملا متفاوت است. یک نمایشگر شبیه تبلت با طرح عمودی در آرکانا اروپا وجود خواهد داشت که مشابه سبک مورد علاقه مدیران رنو در کولئوس و تالیسمان خواهد بود. همچنین، پنل پشت فرمان دیجیتال در سه اندازه ۴/۲، ۷ و ۱۰ اینچ به سفارش خریدار نصب می‌شود.

دو نوع پیشرانه برای آرکانا اروپایی آماده شده است. مدل پایه با موتور ۱/۶ لیتر توربوشارژ، ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت دارد؛ اما نسخه هیبریدی با موتور توربوشارژ ۱/۳ لیتری و قدرت ۱۶۰ اسب‌بخار نیز عرضه خواهد شد. این نوع قوای محرکه، پیش‌تر برای محصولات مختلف رنو، شامل کلیو، کپچر و مگان هیبرید نیز استفاده شده است.

رنو امیدوار است آرکانا، به لطف پیشرانه هیبرید، ظاهر مناسب و قیمت منطقی، یکی از پرفروش‌ترین خودورهای اروپا در سال ۲۰۲۱ باشد. خط تولید این خودرو، همچنان در مسکو پایتخت روسیه و بوسان کره‌جنوبی خواهد بود تا مناطقی از آسیا، اروپا و امریکای لاتین را پوشش دهد.

هم‌اکنون، رنو آرکانا در بازار روسیه با آستانه قیمت یک میلیون و ۱۲۴ هزار روبل (معادل ۱۴/۵ هزار دلار) یا با اقساط ماهیانه ۹۶ دلار فروخته می‌شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات