برابوس Ultimate E فیس لیفت با قیمت ۵۹ هزار دلار رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ برابوس نسخه‌ی فیس‌لیفت خودرو الکتریکی Ultimate E (آلتیمیت ای) را رونمایی کرد که مبتنی‌بر  اسمارت EQ فورتو کابریوله ساخته شده است و حدود ۵۹ هزار دلار قیمت دارد.
تبلیغات

برابوس Ultimate E محصول کاملا جدیدی نیست. این خودرو اولین‌بار به‌عنوان مدل مفهومی در سال ۲۰۱۷ رونمایی و پس از دو سال نسخه‌ی تولیدی آن عرضه شد. برابوس تقریبا یک سال پیش در نمایشگاه خودرو فرانکفورت، نسخه‌ی برقی جدیدی از آلتیمیت را رونمایی کرد که فقط به ۲۳ دستگاه محدود بود. هم‌اکنون، این شرکت تیونینگ آماده است تا نسخه‌ی فیس‌لیفت خودرو الکتریکی آلتیمیت E را رونمایی کند.

نمای جانبی خودروی الکتریکی برابوس آلتیمیت ای / Brabus Ultimate E مبتنی بر اسمارت EQ فورتو کابریوله با رنگ مشکی

مدل فیس‌لیفت آلتیمیت ای برمبنای خودرو الکتریکی اسمارت EQ فورتو کابریوله ساخته شده است و از ارتقای عملکرد پیشرانه الکتریکی خود سود می‌برد. به‌لطف برنامه‌ریزی مجدد سیستم کنترل گشتاور، ماژول‌های ویژه تعویض بین دینامیک رانندگی و پدال گاز و یک مدخل مخصوص، سیستم محرکه‌ی الکتریکی این خودرو هم‌اکنون حداکثر ۹۲ اسب‌بخار قدرت ارائه می‌دهد.

نمای عقب خودروی الکتریکی برابوس آلتیمیت ای / Brabus Ultimate E مبتنی بر اسمارت EQ فورتو کابریوله با رنگ قرمز

توجه به این نکته مهم است که اوج قدرت خودرو آلتیمیت ای فقط هنگام انتخاب حالت رانندگی اسپرت پلاس، یکی از چهار حالت مختلف امکان‌پذیر خواهد بود. در این حالت سیستم محرکه‌ی برقی خودرو ۱۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند تا بتواند در ۱۰/۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد. حداکثر سرعت خودرو به‌صورت الکترونیکی تا ۱۳۰ کیلومتربرساعت کنترل می‌شود. 

جاه‌طلبی‌های اسپرت خودرو با کیت کامل بدنه‌ی وایداستار (Widestar) برابوس تکمیل می‌شود که مختص این سری است. این کیت سپرجلو اصلاح‌شده، تغاری‌های جدید گِل‌گیر در هر چهار گوشه، رینگ‌های ۱۸ اینچی با لاستیک‌های عریض ۲۳۵ میلی‌متری در عقب، رکاب‌های جانبی جدید و... را دربر دارد. ترمزهای قدرتمند و سیستم تعلیق سخت‌تر شرکت برابوس نیز بخشی از این فهرست هستند.

نمای داخل کابین خودروی الکتریکی برابوس آلتیمیت ای / Brabus Ultimate E مبتنی بر اسمارت EQ فورتو کابریوله

نسخه‌ی فیس‌لیفت آلتیمیت E به‌عنوان مدل تولیدی برچسب‌گذاری شده است و قیمت آن در آلمان از ۴۹،۴۴۹ یورو (تقریبا ۵۸،۶۳۰ دلار) طبق نرخ ارز فعلی شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات