شورولت کوروت C8 با تیونینگ پاندم معرفی شد

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ پاندم، کیت کامل بدنه برای خودروی اسپرت شورولت کوروت C8 عرضه کرده است که ۷ هزار دلار قیمت دارد و ظاهر خودرو را جذاب‌تر از قبل می‌کند.
تبلیغات

کیت‌های بدنه بسیار جذاب شرکت تیونینگ خودرو Pandem/Rocket Bunny قابل مقایسه با کیت‌های ارائه‌شده توسط منصوری هستند و پکیج افترمارکت برای شورولت کوروت C8 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به‌دنبال عرضه تویوتا GR Yaris عضلانی، این شرکت توجه همگان را به خودرو اسپرت پیشرانه وسط مونتاژشده در باولینگ گرین معطوف کرده است. اگر بخواهیم خیلی ساده این محصول جدید پاندم را توصیف کنیم، می‌توان نام آن را «شگفت‌انگیز عضلانی» گذاشت.

نمای جلو خودرو اسپرت شورولت کوروت سی 8 تیونینگ پاندم / Pandem Chevrolet Corvette C8 با رنگ  نقره ای

کیت کامل بدنه پاندم/راکت بانی که حدود ۷،۰۰۰ دلار برای مشتریان هزینه دارد، علاوه بر بال عقب شامل گلگیرهای بزرگ جلو و عقب به‌همراه رکاب‌های جانبی می‌شود. پاندم همچنین اسپلیتر را به گونه‌ای طراحی کرده است که می‌تواند به‌راحتی به‌عنوان برف‌روب مورد استفاده قرار گیرد. شورولت کوروت C8 روی مجموعه‌ای از رینگ‌های سفارشی قرار گرفته در لاستیک‌های چسبنده فوق‌العاده عریض Toyo سوار می‌شود و کف خودرو فاصله‌ی کمی تا زمین دارد.

نمای عقب خودرو اسپرت شورولت کوروت سی 8 تیونینگ پاندم / Pandem Chevrolet Corvette C8 با رنگ  نقره ای

پکیج پاندم مطمئناً برای همه مناسب نیست، اما اکثر کیت‌های این شرکت حالت وسط ندارند؛ به عبارت دیگر این کیت‌ها یا خیلی محبوب هستند یا هم مشتریان کاملا از آن‌ها نفرت دارند. تغاری‌های گلگیر با طرح چهارضلعی و بال کناری به کوروت ظاهری کاملا مناسب برای نمایشگاه تیونینگ SEMA می‌بخشد؛ اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو نمایشگاه، شاهد نمایش آن در لاس وگاس نخواهیم بود.

با قضاوت بر اساس تصاویر و فیلم‌های موجود در اینترنت، این کیت کامل بدنه هم‌اکنون فقط شبیه رندر به‌نظر می‌رسد؛ اما مطمئناً چیزی است که علاقه‌مندان می‌توانند بخرند، زیرا پاندم در بیشتر کشورها از جمله ایالات متحده سفارش می‌پذیرد. این کیت بدون بال عقب با قیمت ۵،۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد، اما با نگاهی کوتاه به ظاهر خودرو در می‌‌یابیم که بدون بال عقب ارزش چندانی ندارد و اگر خریداران پول بیشتری برای اضافه کردن بال عقب خرج کنند، مطمئنا ضرر نخواهند کرد.

نمای جانبی خودرو اسپرت شورولت کوروت سی 8 تیونینگ پاندم / Pandem Chevrolet Corvette C8 با رنگ  نقره ای

پکیج کنونی اولین و تنها کیت پهن‌پیکر و کامل بدنه‌ی پاندم برای خودروهای اسپرت نیست؛ زیرا این تیونر حداقل دو کیت متناسب با تویوتا سوپرا A90 دارد و کیت‌های دیگری نیز برای سایر محصولات در وب‌سایت پاندم به چشم می‌خورد. وب‌سایت این شرکت دارای بخش اختصاصی کیت‌های کامل بدنه برای برخی خودروهای کلاسیک از جمله نسل اول بی‌ام‌و سری ۸ (E31) و مرسدس بنز 190E W201 و خودروهای جدیدتر مانند پورشه کیمن و فورد F-150 رپتور است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات