ون کمپر فولکس واگن کدی کالیفرنیا معرفی شد

یک‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
فولکس‌واگن از ون کمپر کوچک کدی کالیفرنیا مبتنی بر نسل پنجم خودرو فولکس‌واگن کدی برای بازار اروپا رونمایی کرد که از امکانات تفریحی و رفاهی خاصی برای سفرهای کوتاه‌مدت در آخر هفته بهره می‌برد.
تبلیغات

در پایان ماه جولای سال جاری، فولکس ‌واگن تیزری از مینی کمپر جدیدی مبتنی بر کدی (Caddy) به نمایش گذاشت که قرار است به مجموعه خودروهای تفریحی این شرکت اضافه شود. با فرا رسیدن ماه سپتامبر به‌نظر می‌رسد که این خودرو تفریحی، ون کمپر کدی کالیفرنیا است. این ون کمپر، جدیدترین محصول در میان طیف مدل‌های کالیفرنیا به شمار می‌رود که قبلا منحصر به T۶.۱ کالیفرنیا و گرند کالیفرنیا مبتنی بر کرفتر (Crafter) بود.

نمای جلو ون کمپر تفریحی فولکس واگن کدی کالیفرنیا / Volkswagen Caddy California Camper Van آبی رنگ در جاده با نمای آسمان ابری

کوچک‌ترین عضو خانواده کالیفرنیا که بر اساس نسل پنجم فولکس‌واگن کدی ساخته شده است، فضای مشابهی را که در مدل‌های بزرگتر آن یافت می‌شود، برای مشتریان ارائه می‌دهد. این خودرو برای یک زوج جوان یا خانواده‌ای کم جمعیت که می‌خواهند به ماجراجویی کوتاه‌مدت یا تعطیلات آخر هفته بروند، مناسب است تا نیازی به آوردن یک خانه متحرک عظیم‌الجثه نداشته باشند.

فولکس‌واگن کدی کالیفرنیا دارای نکات برجسته بسیاری است که از جمله می‌توان به آشپزخانه کشویی با اجاق گاز و شیشه محافظ و قفسه اشاره کرد. یکی از چیزهای دیگر که دردسترس سرنشینان قرار می‌گیرد، سقف شیشه‌ای پانوراما با مساحت ۱/۴ متر مربع است که به‌عنوان سقفی بی‌نهایت برای نور ستارگان در شب عمل می‌کند.

فولکس‌واگن کدی کالیفرنیا برای خواب، دارای تخت‌خواب تاشو با طول تقریبی ۲ متر است. این تخت‌خواب برای راحتی بیشتر سرنشینان از فنرهای فنجانی و تشکی با کیفیت بالا بهره می‌برد.

نمای بالا از ون کمپر تفریحی فولکس واگن کدی کالیفرنیا / Volkswagen Caddy California Camper Van آبی رنگ در کنار دریاچه

یکی دیگر از ویژگی‌های درخورتوجه کدی کالیفرنیا، سیستم چادر ماژولار و جدید است. این چادر به‌صورت آزادانه و ایستاده نصب می‌شود، اما می‌توان آن را به ون کدی کالیفرنیا متصل کرد و کابین خواب را گسترش داد. چادر در ترکیب با میز کمپینگ و دو صندلی (که به‌راحتی در عقب نگه‌داری می‌شوند)، فضای زندگی ون کمپر کوچک کدی کالیفرنیا را گسترش می‌دهد و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای ماجراجویی‌های بیرون از خانه تبدیل می‌کند.

فاصله بین دو محور خودروی تفریحی جدید فولکس‌واگن کدی کالیفرنیا ۴،۵۰۱ میلی‌متر است و تا سال آینده میلادی نسخه‌ای با فاصله محوری بزرگ‌تر ( ۴،۸۵۳ میلی‌متر) عرضه خواهد شد. این ون کمپر تا پایان سال جاری میلادی برای اولین‌بار در نمایندگی‌های اروپا برای خریداران عرضه می‌شود.

ون کمپر تفریحی فولکس واگن کدی کالیفرنیا / Volkswagen Caddy California Camper Van آبی رنگ

با وجود داشتن نام کالیفرنیا، این ون یکی از محصولات فولکس‌واگن است که در ایالات متحده برای خریداران دردسترس نیست. اما در سایر نقاط دنیا می‌توان به چنین محصول تفریحی جالبی دسترسی داشت و افراد می‌توانند آن را از سایر کشورها به آمریکا وارد کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات