افزایش چشمگیر فروش اسکوتر برقی Yadea G5 به‌دلیل شیوع ویروس کرونا

دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی Yadea اسکوتر برقی آینده‌نگر G5 را مجهز به باتری گرافن تولید می‌کند که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، فروش بسیار زیادی داشته است.
تبلیغات

گاهی اوقات در فیلم‌های سینمایی با محصولاتی مواجه می‌شویم که می‌توانند در شرایط کنونی بسیار کاربردی باشند. یکی از این فیلم‌ها با هنرپیشه‌گی وین دیزل به‌عنوان جاسوس است که در آن با یک اسکوتر برقی چینی از چنگ دشمنانش فرار می‌کند. این اسکوتر به شکلی است که شاید قبلا درباره آن چیزی نشنیده باشید. Yadea G5 یک اسکوتر برقی با طراحی کاملا آینده‌نگر است و توسط شرکت چینی Yadea ساخته می‌شود.

تبلیغ وین دیزل / vin diesel با اسکوتر برقی / electric scooter چینی Yadea G5

Yadea رویکرد خاصی برای تولید اسکوترهای خود دارد تا بتواند مشتریان بیشتری را در سراسر جهان جذب کند. شرکت چینی سازنده اسکوتر از سال ۲۰۰۱ اقدام به ساخت محصولات دوچرخ برقی می‌کند و کسب‌وکار آن به دلیل همه‌گیری جهانی ویروس کرونا رونق گرفته است. شاید عجیب به‌نظر برسد، ولی می‌توان پیشرفت این شرکت را یکی از نتایج مستقیم همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ دانست.

یکی از شهروندان چینی ساکن شانگهای که خانواده‌اش تاکنون چهار اسکوتر برقی Yadea در سال ۲۰۲۰ خریداری کرده‌اند، به بلومبرگ گفت:

همه مردم از همه‌گیری ویروس کرونا وحشت دارند. تقریبا همه‌ی ما ممکن است در چنین شرایطی فکر کنیم که اگر بخواهیم به مسافرت خود ادامه دهیم، باید سعی کنید با هم سفر نکنیم.

شرکت Yadea اسکوترهای متنوعی را تولید می‌کند و G5 یکی از مدل‌های لوکس آن است. این اسکوتر برقی از باتری گرافن Yadea بهره می‌برد که می‌تواند تنها در یک ساعت ۸۰ درصد از شارژ کامل را تجربه کند. این اسکوتر در دو نوع شهری (City) و Pro وجود دارد. نسخه‌ی شهری دارای یک باتری و موتور الکتریکی ۲۳۰۰ واتی است، درحالی‌که نسخه‌ی Pro از دو باتری و یک موتور ۳۱۰۰ واتی بهره می‌برد. هر دو نسخه به انتخاب مشتری در پنج طرح رنگ مات شامل سفید، سیاه، خاکستری، آبی و قرمز ارائه می‌شود. 

شرکت Yadea بیشتر اسکوترهای خود را در چین می‌فروشد، اما محصولاتش به ۷۷ کشور در سراسر جهان نیز ارسال می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات