ابرخوردو چینی با قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار وارد فاز تولید شد

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
هانگ‌چی S9 با پیشرانه هیبریدی ۱۴۰۰ اسب‌بخار و قیمت ۱/۴۵ میلیون دلار، تولید محدود به ۷۰ دستگاه خواهد داشت تا رسما، قوی‌ترین و گران‌ترین خودرو تاریخ چین باشد.
تبلیغات

شهریورماه سال قبل، شرکت چینی هانگ‌چی با دو خودرو در نمایشگاه فرانکفورت، خبرساز شد. شاسی ‌بلند برقی E115 و ابرخودرو مفهومی S9، توجه و تحسین بازدیدکنندگان را درپی داشت؛ اما مشابه دیگر محصولات آینده‌نگر ساخت چین، جدی گرفته نشد.

براساس اعلام رسمی شرکت هانگ‌چی، S9 با قیمت ۱۰ میلیون یوان (معادل ۱/۴۵ میلیون دلار) و تیراژ تولید محدود به ۷۰ دستگاه، عرضه خواهد شد. این محصول، پیش‌تر ۲/۲ میلیون‌ دلار، قیمت‌گذاری شده بود. حالا می‌توان هانگ‌چی S9 را قوی‌تری و گران‌ترین خودرو در تاریخ چین دانست.

Hongqi S9  کابین هانگ کی

جزئیات فنی از ابرخودرو هانگ‌چی، هنوز اعلام نشده اما شرکت سازنده، سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۱/۹ ثانیه و نهایت سرعت ۴۰۰ کیلومتربرساعت را برای S9 پیش‌بینی کرده است که فراتر از انتظار و قابل رقابت با برترین ابرخودروهای دنیا به‌نظر می‌رسد. این محصول، دارای پیشرانه بنزینی V8 توربوشارژ و بیش از یک موتور برقی خواهد بود. هانگ‌چی S9، با شاسی، بدنه و حتی چرخ‌های ساخته شده از فیبر کربن، وزن خالص پایین و مانورپذیری جالب‌توجه نیز خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات