نسخه سفارشی مرسدس بنز کلاس X با تیونینگ کان دیزاین معرفی شد

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ خودرو کان دیزاین نسخه‌ی سفارشی وانت مرسدس بنز کلاس X را با اصلاحات بصری در فضای بیرونی و داخل کابین رونمایی کرد. قیمت این خودرو حدودا ۸۵ هزار دلار است.
تبلیغات

مرسدس بنز X کلاس دیگر تولید نمی‌شود؛ اما تیونر کان دیزاین عرضه مدلی تیون‌شده نشان می‌دهد که هنوزهم زندگی برای این وانت پیک‌آپ تمام نشده است. کان دیزاین این نسخه از مرسدس بنز کلاس X را «Army Chic» می‌نامد. این شرکت ۸۴،۵۵۲ دلار طبق نرخ ارز فعلی برای این خودرو از مشتریان درخواست می‌کند.

نمای جلو وانت پیکاپ مرسدس بنز کلاس X با تیونینگ خودرو کان دیزاین با رنگ سیاه

قسمت بیرونی با سپر محافظ فلزی لوله‌ای و جلوپنجره‌ی اصلاح‌شده با شکاف‌های عمودی پوشیده است. گِل‌گیرهای بزرگ‌تر مجموعه‌ای از رینگ‌های ۲۲ اینچی با پنج مجموعه پره‌ی دوگانه و قطعات سوراخ‌شده در اطراف رینگ‌ها را پوشش می‌دهد. رکاب جانبی نیز در زیر درها وجود دارد. تمام بدنه خودرو با رنگ مشکی جلاکاری‌شده و دارای طرح سه‌بعدی پوشیده می‌شود.

اگر خریداران بخواهند زیبایی نسخه‌ی «Army Chic» را برجسته‌تر کنند، کان دیزاین شیشه‌ی ضدگلوله‌ی آپشنال را ارائه می‌دهد. این شرکت ادعا می‌کند که مواد استفاده‌شده در ساخت شیشه‌ی ضدگلوله، سبک‌تر از مواد موجود در خودروهای زره‌پوش است.

کان دیزاین در داخل کابین باردیگر صندلی‌ها را با چرم باکیفیت پوشش می‌دهد. این شرکت از روکش‌های دولایه به‌همراه دوخت متضاد ظریف در سراسر کابین برای تزیین تمام قسمت‌ها استفاده می‌کند. همچنین، نوارهای قرمزی در کابین وجود دارد که جلوه‌ی بصری بیشتری به فضای داخلی می‌بخشد.

نمای عقب وانت پیکاپ مرسدس بنز کلاس X با تیونینگ خودرو کان دیزاین با رنگ سیاه

مرسدس بنز به‌دلیل تقاضای اندک، وانت کلاس X را از خط‌تولید خارج کرد. این خودروساز اعتراف کرد که وانت کلاس X در برخی از بازارها بسیار گران‌قیمت بوده و تنها در سال ۲۰۱۹ موفق شده است ۱۵،۳۰۰ دستگاه در سراسر جهان بفروشد. این شرکت به‌دنبال کاهش هزینه‌ها بود و رهاکردن چنین خودرو کم‌فروشی بخشی از این تصمیم به‌شمار می‌رفت.

قبل از خروج کلی X-Class از خط‌تولید، مرسدس بنز در نظر دارد که در آینده، تغییراتی در این وانت ایجاد کند. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهد که این خودروساز قصد دارد نسخه‌ای با کفی بزرگ‌تر عرضه کند که باعث افزایش فضای بار می‌شود. این شرکت قصد دارد پیشرانه‌ی خورجینی هشت سیلندر را برای وانت کلاس X ارائه دهد.

داشبورد و سیستم سرگرمی وانت پیکاپ مرسدس بنز کلاس X با تیونینگ خودرو کان دیزاین

انتظار نداشته باشید مرسدس بنز پس از ناکامی وانت کلاس X، تلاش درخورتوجه دیگری در این بازار کند. احتمال تکرار نسخه‌ی جدید مرسدس G63 AMG 6x6 بسیار زیاد است؛ اگرچه این خودرو احتمالا تیراژ تولید اندک و قیمت بسیار گرانی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات