تویوتا راو4 پرایم با تیونینگ مادلیستا معرفی شد

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خدمات پس‌از‌فروش مادلیستا از عرضه‌ی قطعات آیرودینامیکی و تجهیزات تزیینی برای کراس‌اور تویوتا راو4 پرایم خبر داد که ظاهری جذاب به این خودرو می‌بخشند.
تبلیغات

اواخر سال گذشته، تویوتا RAV4 Prime را رونمایی کرد و بخش قطعات و خدمات پس‌از‌فروش آن، یعنی شرکت مادلیستا (Modellista)، هم‌اکنون قطعات اضافی ارائه می‌دهد. مادلیستا قطعات و تجهیزات خود را برای داخل کابین و فضای بیرونی ارائه می‌دهد که ظاهر طراحی راو4 پرایم را به‌روزرسانی می‌کند. بااین‌حال، کسانی که به‌دنبال بهتر و جذاب‌تر کردن دومین خودرو پرفروش تویوتا پس از سوپرا هستند، باید به نمایندگی مادلیستا سر بزنند. این شرکت تجهیزاتی ارائه می‌دهد تا ظاهر کراس‌اور راو4 پرایم بهبود پیدا کند.

ارتقای ظاهر خارجی راو4 پرایم ساده و درعین‌حال مؤثر است. مجموعه قطعات آیرودینامیکی مادلیستا اسپلیتر جلو و رکاب‌های جانبی و قطعات تزیینی اسپرت عقب را شامل می‌شود. کیت Cool Shine جلوه‌های بصری و روشنایی زیبایی را به جلوپنجره و چراغ‌های جلو و بخش عقب اضافه می‌کند و مجموعه‌ی رینگ و تایر ۲۰ اینچی نیز موجود است. قطعات داخلی به چراغ ساده LED برای روشنایی جلوی پای سرنشینان و صندوق عقب و لامپ‌های داخل کابین محدود می‌شوند. به‌روزرسانی‌نکردن بیشتر داخل کابین ممکن است تعداد معدودی از افراد را ناامید کند؛ اما نتایج همین موارد ساده نیز همچنان چشمگیر است.

تویوتا راو4 پرایم از پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲/۵ لیتری همراه‌ با دو موتور الکتریکی با قدرت خروجی ترکیبی ۳۰۲ اسب‌بخار بهره می‌برد. تویوتا ادعا می‌کند این کراس‌اور سنگین که وزنی بیش از دو تُن دارد، می‌تواند در ۵/۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت برسد. چنین شتاب‌گیری برای این خودرو عالی است؛ اگرچه گشتاور آنی موتورهای الکتریکی در این زمینه به راو4 پرایم کمک می‌کند. این میزان گشتاور و قدرت برای غلبه بر تویوتا کمری با پیشرانه ۳۰۱ اسب‌بخاری در مسابقه‌ی درگ کافی به‌نظر می‌رسد.

نمای عقب خودروی هیبریدی کراس اور تویوتا راو4 پرایم / Toyota RAV4 Prime crossover سفید رنگ با قطعات Modellista

به‌روزرسانی‌های موجود مادلیستا اندک هستند؛ اما جذابیت‌های بصری را به این خودرو هیبریدی اضافه می‌کنند. تقاضا برای خرید این کراس‌اور جدید نیز زیاد است؛ زیرا تویوتا فقط برای سال اول این مدل ۵،۰۰۰ دستگاه تولید خواهد کرد. این نکته را با تعداد مشتریان متقاضی در نظر بگیرید و خواهید فهمید که چرا برخی از نمایندگی‌ها ۱۰،۰۰۰ دلار به قیمت نهایی راو4 پرایم می‌افزایند. درحالی‌که اکنون تولید محدود است، فروش پرایم می‌تواند در آینده وضعیت را تغییر دهد و مشتریان را مجبور کند که برای خرید محصولات و قطعات مادلیستا به فروشگاه‌های قطعات یدکی و خدمات پس از فروش مراجعه کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات