تجهیزات سفارشی سالین برای فورد برونکو ۲۰۲۱ معرفی شد

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سالین با الهام از خودرو معروف Big Oly و قهرمان مسابقات باجا ۱۰۰۰، قطعات و تجهیزات سفارشی برای شاسی‌بلند آف‌رود فورد برونکو ۲۰۲۱ ارائه می‌دهد.
تبلیغات

شاسی‌بلند آف‌رود فورد برونکو ۲۰۲۱ مدتی قبل رونمایی شد و از آن زمان برخی شرکت‌های افترمارکت و تیونینگ خودرو به‌دنبال توسعه‌ی قطعات و به‌روزرسانی‌های مختلف برای محصول خوش‌نام خودروساز آمریکایی هستند. یکی از این شرکت‌ها سالین (Saleen) است که به‌شدت برای توسعه و تولید قطعات برونکو به‌منظور رانندگی در مسیرهای آف‌رود تلاش می‌کند. 

شاسی بلند آفرود فورد برونکو 2021 / Ford Bronco offroad suv در مسیر آفرود با رنگ طلایی و مشکی و سفید

الهام‌بخش فورد برونکو اصلاح‌شده، یکی از خودروهای نمادین‌ مسابقه‌ای آف‌رود در تاریخ موتوراسپرت ایالات متحده است. این وسیله‌ی نقلیه معروف به Big Oly را پارنلی جونز هدایت می‌کرد و در مجموعه‌ای از رویدادهای دشوار ازجمله مکزیگن ۱۰۰۰ (با نام کنونی باجا ۱۰۰۰) و باجا ۵۰۰ و مینت ۴۰۰ رقابت کرد و در تمامی این رقابت‌ها برنده شد. این خودرو به‌گونه‌ای طراحی شده بود تا همانند فورد برونکو به‌نظر برسد؛ اما درواقع مدلی سفارشی بود که از صفر تا صد طراحی اختصاصی داشت.

فورد برونکو مدل ۲۰۲۱ که شرکت سالین در این تصاویر ارائه کرده، از طرح رنگ مشکی و طلایی و سفید مشابه با خودرو آف‌رود Big Oly بهره می‌برد و با طیف وسیعی از قطعات متمایز مجهز شده است. این تجهیزات عبارت‌اند از: سپرجلو منحصربه‌فرد با ردیفی از چراغ‌های LED یکپارچه، سینی زیر فیبرکربنی فورج، کناره‌ی جلوپنجره‌ی کربنی فورج، کاپوت اختصاصی سالین، چراغ‌های کمکی (Driving Lights) روی ستون A، نوار روشنایی نصب‌شده روی سقف خودرو، پنل‌های منحصربه‌فرد روی رکاب، باربند سقفی ماژولار، گل‌گیرهای کامپوزیت عقب، اسپویلر قابل‌تنظیم روی سقف عقب و حامل سفارشی تایر عقب و سپر عقب.

نسخه‌های تولیدمحدود First Edition فورد برونکو که از کارخانه‌ی سازنده ارائه می‌شوند، معمولا امکانات بسیار زیادی دارند؛ اما سالین همه‌چیز را به سطح کاملا جدیدی می‌برد. متأسفانه هنوز مشخص نیست که چه زمانی قطعات و تجهیزات تولیدی سالین راهی بازار خواهند شد و خریداران باید چه مبلغی برای آن‌ها هزینه کنند.

حتی اگر خود فورد لوازم جانبی بسیاری را برای مدل جدید برونکو ارائه دهد، به‌نظر می‌رسد بازار خدمات پس‌از‌فروش به‌زودی با لوازم جانبی و به‌روزرسانی‌های سفارشی شرکت‌های مختلف پر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات