مینی جان کوپر ورکس GP با تیونینگ منهارت معرفی شد

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تیونر آلمانی منهارت نسخه‌ای محدود از هاچ‌بک مینی جان کوپر ورکس GP را با نام GP3 ​​F350 به‌همراه تغییرات عملکردی و بصری در داخل و خارج عرضه کرده است.
تبلیغات

مینی جان کوپر ورکس GP اکنون در سومین نسل خود قرار دارد و یکی از مدل‌هایی به شمار می‌رود که می‌توان آن را با تیونینگ خودرو قدرتمندتر و بهتر کرد. از سال ۲۰۰۶ تاکنون، خودروهای مینی مورد توجه طرفداران قدرت و عملکرد قرار گرفته و جدیدترین نسخه‌ی آن مورد توجه شرکت خدمات افترمارکت و خانه طراحی منهارت قرار گرفته است. این مدل، منهارت GP3 ​​F350 نامیده می‌شود و تغییرات بزرگی در آن به چشم می‌خورد.

hatchback-Manhart-Mini-John-Cooper-Works-Manhart-2

خروجی پیشرانه از قدرت ۳۰۱ اسب‌بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن‌متر فعلی به ۳۵۰ اسب‌بخار و ۵۳۰ نیوتن‌متر افزایش می‌یابد. تیونر آلمانی هم‌اکنون ECU پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ را ریمپ کرده، اینترکولر Airtec را به آن اضافه کرده و سیستم اگزوز cat-back (سیستم اگزوز نصب‌شده پشت مبدل کاتالیست کارخانه) را با کنترل فلپ چهار مرحله‌ای نصب می‌کند. منهارت همچنین لوله فیلتر ذرات بنزین را تعویض کرده است.

یکی از کارهایی که منهارت انجام نداد، ارتقا ندادن سیستم تعلیق بود. بااین‌حال، اندازه‌ی فنرها را کاهش داده و باعث شده تا ارتفاع هاچ‌بک مینی جان کوپر ورکس در جلو ۲۰ میلی‌متر و در عقب ۱۵ میلی‌متر پایین‌تر بیاید. هرچند که منهارت در حال توسعه سیستم تعلیق کویل‌اور برای این خودرو است. رینگ‌های سیاه مات ۱۹ اینچی Manhart Concave One در هر چهار گوشه خودرو قرار دارند.

ازلحاظ بصری، منهارت تغاری‌های گل‌گیر را به‌روزرسانی کرده، بال عقب بزرگی نصب کرده و انواع خطوط و نوارهای تزئینی رنگی طلایی را به فضای بیرونی اضافه می‌کند. در پشت صندوق عقب حروف سیاه «Manhart» با تزئین طلایی قرار گرفته است. منهارت در صورت درخواست مشتریان به‌روزرسانی‌های دیگری مانند نمایشگر دیجیتالی چندمنظوره و قطعات مختلف داخلی و خارجی شرکت Cravenspeed را ارائه می‌دهد.

hatchback-Manhart-Mini-John-Cooper-Works-Manhart-3

منهارت تولید GP3 ​​F350 را محدود می‌کند، اما به‌معنی پایان یافتن کار تیونینگ و به‌روزرسانی این خودرو نیست. نسخه محدود JCW GP نیز وجود دارد که طبق گفته‌ی مسئولان این شرکت، با امکاناتی مانند ورودی کربنی، سیستم اگزوز جدید با لوله‌های تازه ارائه می‌شود. کسانی که مایل به دریافت عملکرد بیشتر از مینی خود هستند، می‌توانند طی ماه‌های آینده برای خرید محصولات جدید به منهارت مراجعه کنند.

hatchback-Manhart-Mini-John-Cooper-Works-Manhart-4
hatchback-Manhart-Mini-John-Cooper-Works-Manhart-5
hatchback-Manhart-Mini-John-Cooper-Works-Manhart-6
hatchback-Manhart-Mini-John-Cooper-Works-Manhart-7
hatchback-Manhart-Mini-John-Cooper-Works-Manhart-8
hatchback-Manhart-Mini-John-Cooper-Works-Manhart-9
hatchback-Manhart-Mini-John-Cooper-Works-Manhart-10
hatchback-Manhart-Mini-John-Cooper-Works-Manhart-11
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات