کارلکس دیزاین از نسخه سفارشی مرسدس AMG GT R Pro رونمایی کرد

سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیونر کارلکس دیزاین از خودرو مرسدس AMG GT R Pro با فضای بیرونی و کابین سفارشی رونمایی کرد که ۷۵۰ دستگاه از آن در سراسر جهان به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

شرکت تیونینگ خودرو کارلکس دیزاین (Carlex Design) تا حد زیادی در سفارشی کردن فضای داخل کابین برای خودروهای مدل بالا تخصص دارد و تصور کردن ظاهری بسیار وحشی‌تر از آن‌چه این شرکت در مرسدس AMG GT R Pro نصب می‌کند، دشوار است. تی‌شرت‌های فوق‌العاده محبوب Ed Hardy و Affliction را از دهه ۲۰۰۰ میلادی به خاطر دارید؟ این کابین بسیار شبیه آن‌ها به‌نظر می‌رسد.

داشبورد و فرمان و کابین مرسدس Mercedes-AMG GT R Pro

از بیرون، هیچ‌گونه نشانی از فضای عجیب داخل کابین دیده نمی‌شود و خودرو AMG GT R Pro درواقع بسیار جذاب و زیبا به‌نظر می‌رسد. بیشتر بدنه دارای رنگ سبز تیره است و به گونه‌ای طراحی شده که حتی در هنگام توقف نیز هنوز احساس سرعت را برای بینندگان مجسم می‌کند. تمام تزئینات این خودرو از رنگ مشکی مات استفاده می‌کنند. رینگ‌ها نیز متفاوت و دارای پنج مجموعه رینگ سه‌پره هستند.

بالاخره وقت آن است که درباره فضای داخل کابین بحث کنیم. کسانی که به تصاویر جمجمه علاقه داشته باشند، احتمالا ظاهر کابین را دوست خواهند داشت. جمجمه‌هایی با بال روی پشتی‌های صندلی و نشیمن‌گاه سرنشینان قرار گرفته‌اند. این جمجمه‌ها روی پنل‌های درها نیز به چشم می‌‌خورند. گل رز و الگوی پیزلی نیز بخشی از طراحی کارلکس دیزاین برای کابین مرسدس بنز AMG GT R Pro هستند. بقیه قسمت‌های کابین از چرم سبز تیره بهره می‌برند که با رنگ نمای خارجی خودرو مطابقت دارد. حتی کمربند ایمنی نیز از همان طرح رنگ سبز تیره استفاده می‌کنند.

ممکن است بینندگان از دیدن الگوی جمجمه‌های بالدار در هنگام بازکردن در خودرو تعجب کنند؛ اما ترکیب رنگ‌های سبز تیره و زغالی بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. 

صندلی و کابین خودرو مرسدس بنز Mercedes-AMG GT R Pro با رنگ سبز تیره

تا زمان رونمایی از مرسدس بنز سری بلک، AMG GT R Pro یکی از بهترین و قدرتمندترین نسخه‌های تولیدی موجود این شرکت در بازار بود. این خودرو از پیشرانه ۴ لیتری توئین توربو خورجینی هشت سیلندر مدل‌های GT R با ۵۷۷ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد. نمای بیرونی با برآمدگی‌های باله‌مانند (Canard) در گوشه‌های جلویی، دریچه‌های گل‌گیر، اسپلیتر عقب اصلاح‌شده و بال بزرگ عقب تهاجمی‌تر شده است. کمک‌فنرهای قابل‌تنظیم دستی و ترمزهای کربن سرامیکی به‌عنوان گزینه‌ی استاندارد هستند. تیراژ این خودرو در مجموع به ۷۵۰ دستگاه می‌رسد که ۱۵۰ مورد آن برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات