وانت فیات استرادا با تیونینگ موپار معرفی شد

سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
وانت پیک‌آپ فیات استراداد مدل ۲۰۲۱ با تیونینگ شرکت موپار و مجموعه‌ای از تجهیزات جانبی و دو نوع پیشرانه کم‌قدرت برای بازار برزیل معرفی شد.
تبلیغات

فیات و رم در ایالات متحده آمریکا وانت پیک‌آپ کوچک ارائه نمی‌دهند. اما در سایر نقاط جهان از جمله برزیل، وانت کوچک Fiat Strada عرضه می‌شود. هم‌اکنون قرار است برای سال ۲۰۲۱ مدل کاملا جدید فیات استرادا عرضه شود و آن‌طور که گفته می‌شود، نسخه جدید استرادا به‌همراه به‌روزرسانی‌های شرکت موپار از زیرمجموعه‌های گروه فیات کرایسلر دردسترس است.

نمای جلو از وانت پیکاپ / pickup truck فیات استرادا / Fiat Strada با رنگ آبی و سیاه و تیونینگ خودرو موپار

فیات و موپار برای نمایش هنر تیونینگ خودرو خود، نسخه سفارشی وانت استرادا را با طرح گرافیکی جالب و برخی تجهیزات پیچ‌شدنی (جداشدنی و قابل تعویض) ارائه می‌دهند. فیات می‌گوید که بیش از ۵۰ دستگاه خودرو وانت استرادا با تیونینگ موپار دردسترس قرار می‌گیرد. از جمله سایر موارد قابل‌توجه می‌توان به سیستم کفی ریلی عریض و تجهیزات جانبی آن شامل نگهدارنده دوچرخه، جداکننده کفی، کفپوش‌های لاستیکی و قلاب مخصوص تریلر اشاره کرد.

خودرو فیات استرادا اوایل سال جاری رونمایی شد. این خودرو از طراحی شاسی و بدنه یکپارچه با پیشرانه ۱/۴ لیتری با ۸۸ اسب‌بخار قدرت یا پیشرانه ۱/۳ لیتری با ۱۰۹ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد. انتظار می‌رود که در آینده نزدیک پیشرانه توربوشارژ ۱ لیتری نیز به جمع گزینه‌های سیستم محرکه اضافه شود و هم‌اکنون جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی تنها راه تعویض دنده این وانت است. برای اولین‌بار در تاریخ استرادا، می‌توان آن را در پیکربندی دوکابین تحویل گرفت و درواقع این تنها راهی است که خریداران می‌توانند فعلاً آن را تهیه کنند. پیکربندی تک‌کابین استاندارد بعداً به بازار عرضه می‌شود.

نمای جانبی وانت پیکاپ فیات استرادا / fiat strada آبی و سیاه

برخی گمانه‌زنی‌ها وجود دارد که فیات استرادا می‌تواند به‌عنوان یکی از مدل‌های پایه جدید رم وارد بازار آمریکا شود. استرادا قبلا در برخی از بازارها با نام رم ۷۰۰ عرضه شده است، اما حداقل در آینده نزدیک احتمال عرضه نسخه‌ای از آن برای بازار ایالات متحده ممکن نیست. البته این شرایط ممکن است تغییر کند و اگر فورد و شورولت وانت‌های جمع‌وجور رنجر و کلرادو را ارائه دهند، رم هم احتمالاً از این وانت بهره خواهد گرفت. هم‌اکنون رم هیچ رقابتی در بخش وانت‌های سایز متوسط با رقبای خود ندارد، ولی در صورتی که شرایط فراهم شود می‌تواند خیلی زود محصولی را تحت برند خود راهی بازار آمریکا کند.

کفی عقب وانت پیکاپ فیات استرادا / fiat strada سفید رنگ
نمای عقب وانت پیکاپ فیات استرادا سیاه رنگ با تیونینگ موپار
تصویر کفی عقب و تجهیزات جانبی وانت پیکاپ فیات استرادا / fiat strada قرمز رنگ
جداکننده کفی عقب وانت پیکاپ فیات استرادا / fiat strada سفید رنگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات