آئودی RS Q8 با تیونینگ هزار اسب‌بخاری معرفی شد

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سریع‌ترین شاسی‌بلند آئودی با تیونینگ ویلزاندمور، قدرتی معادل بوگاتی ویرون 16.4 دارد. قیمت این بسته‌ی تیونینگ به‌تنهایی، ۴۷ هزار دلار است.
تبلیغات

آئودی RS Q8 اولین‌بار سال ۲۰۲۰ معرفی شد. این خودرو آئودی با پیشرانه‌ی چهارلیتری V8 تویین‌توربو و قدرت ۵۹۱ اسب‌بخار، سریع‌ترین شاسی‌بلند آئودی است. جعبه‌دنده‌ی هشت‌سرعته‌ی خودکار این خودرو، ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را به سامانه‌ی تمام‌چرخ متحرک کواترو منتقل می‌کند. قیمت این خودرو اسپرت با صفر ‌تا ‌صد ۳/۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۰۶ کیلومتر‌بر‌ساعت، از ۱۱۳ هزار دلار شروع می‌شود.

شرکت آلمانی ویلزاندمور برای تشنگان قدرت بیشتر، آئودی RS Q8 را تقویت کرده است. این تیونینگ پنج بسته‌ی ارتقا را شامل می‌شود که در مدل نهایی، قدرت و گشتاور این شاسی‌بلند به ۹۹۶ اسب‌بخار و ۱،۲۵۰ نیوتن‌متر افزایش یافته است. قیمت این بسته افزون‌بر‌ ارزش خودرو، ۴۷ هزار دلار است.

آئودی RS Q8 تیونینگ

بسته‌های تیونینگ

قدرت خروجی

گشتاور خروجی

قیمت بسته‌ی ارتقا

 سطح ۱

۷۰۰ اسب‌بخار

۹۲۰ نیوتن‌متر

۲ هزار و ۳۵۰ دلار

سطح ۲

۷۱۵ اسب‌بخار

۹۳۰ نیوتن‌متر

۸ هزار و ۶۰۰ دلار

سطح ۳

۷۷۵ اسب‌بخار

۱،۰۶۰ نیوتن‌متر

۱۴ هزار دلار

سطح ۴

۹۵۱ اسب‌بخار

۱،۲۵۰ نیوتن‌متر

۳۷ هزار و ۶۰۰ دلار

سطح ۵

۹۹۶ اسب‌بخار

۱،۲۵۰ نیوتن‌متر

۴۷ هزار دلار

گزینه‌ی سفارشی دیگر سامانه‌ای است که به‌کمک آن، کنترل ارتفاع خودرو ازطریق گوشی هوشمند میسر می‌شود و ۱،۸۸۴ دلار قیمت دارد. همچنین، ویلزانمور رینگ‌های این شاسی‌بلند را با نمونه‌های ۲۴ اینچی تعویض و تایر‌های ساخت Vredestein را با ابعاد ۲۹۵/۳۰ در جلو و ۳۵۵/۲۵ در عقب نصب کرده است. گفتنی است مدل استاندارد RS Q8 با رینگ‌های ۲۲ اینچی و به‌صورت سفارشی با نمونه‌های ۲۳ اینچی عرضه می‌شود.

آئودی RS Q8 تیونینگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات